“Kuchenne rewolucje” zapewniają TVN średnio 23,4 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz blisko 30 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Trzy pierwsze odcinki nadawanego przed rokiem sezonu notowały odpowiednio 20,68 proc. i 24,59 proc. udziału w rynku (grupa 4+ i 16-49).
Liderem pasma jest TVP1 z 3,68 mln widzów i 26,92 proc. udziału. Gorsze wyniki od TVN notują TVP2 i Polsat (1,4 mln i 1,2 mln osób) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Program "Kuchenne rewolucje" chętnie oglądają kobiety, mieszkańcy miast, pracownicy średniego szczebla.
W programie “Kuchenne rewolucje” znana restauratorka Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające restauracje oraz lokale kulinarne z tarapatów. Musi tego dokonać w cztery dni.












