Magdalena Boczarska ambasadorką inwestycji premium Marvipol Development

Firma deweloperska Marvipol Development rozpoczęła nową kampanię wizerunkową angażując do niej - w roli ambasadorki marki - aktorkę Magdalenę Boczarską.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Magdalena Boczarska ambasadorką inwestycji premium Marvipol Development
Magdalena Boczarska

Aktorka, znana m.in. z roli Michaliny Wisłockiej w filmie „Sztuka kochania” będzie promować inwestycje premium dewelopera. Pierwszą odsłonę kampanii stanowi  spot reklamowy, w którym wystąpiła nowa ambasadorka.

Za kamerą stanął nominowany do Oscara w 2002 roku Bogumił Godfrejów, o oświetlenie zadbał Przemysław Sosnowski, który pracował przy kultowych produkcjach „Ida” i „Zimna wojna”, a udźwiękowieniem zajął się Tarn Willers („Furia” z Bradem Pittem). Za reżyserię i scenariusz odpowiadają natomiast Katarzyna Frydrych oraz sama Magdalena Boczarska. Aktorka w spocie wciela się w rolę astronauty.

- Dbam o to, aby projekty, w które się angażuję stanowiły dla mnie wyzwanie, były nieszablonowe i odważne. Unikam sztampy, więc nietuzinkowe rozwiązanie, które wypracowaliśmy razem z ekipą skradło moje serce. Z marką Marvipol Development szybko poczułam więź. Przekonałam się, że nasze spojrzenie na świat jest podobne, stronimy od pretensjonalności i nudy, a jednocześnie stawiamy na komfort, klasę i prywatność – komentuje Magdalena Boczarska.

Marvipol Development systematycznie wprowadza do sprzedaży nieruchomości premium. Obecnie w ofercie dewelopera znajdują się luksusowe apartamenty mieszkalne i mieszkania inwestycyjne Royal Tulip Warsaw Apartments – w ramach kompleksu Unique Tower na bliskiej Woli, lokale w kameralnych inwestycjach Topiel No 18 na Powiślu i Cascade Residence na Mokotowie, w budynku Dom przy Okrzei na Pradze oraz w apartamentowcu Dwie Motławy na gdańskiej Wyspie Spichrzów.

Spółka planuje obecnie kolejną inwestycję premium na Powiślu, która ma wejść do sprzedaży jeszcze w tym roku.

Magdalena Boczarska będzie twarzą działań reklamowych prowadzonych w mediach tradycyjnych i internetowych, a także w mediach społecznościowych. Kampania powstaje w zespole marketingu Marvipol Development.  

Wcześniej Magdaleną Boczarską mogliśmy oglądać m.in. w reklamach T-Mobile, w której promowała „infolinię bez nonsensów”.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"