Magdalena Kazanowska i Jacek Karolak w zarządzie 180heartbeats + Jung v Matt

Magdalena Kozanowska - business director w agencji 180heartbeats + Jung v Matt - awansowała na nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego i partnera. Wraz z Jackiem Karolakiem - strategy directorem & partnerem - dołączają do zarządu agencji w którym zasiadają jeszcze Marcin Gaworski, chief executive officer & partner oraz Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Magdalena Kazanowska i Jacek Karolak w zarządzie 180heartbeats + Jung v Matt
Od lewej: Marcin Gaworski, Jacek Karolak, Magdalena Kazanowska i Mikołaj Sadowski

Zmiana jest związana z dalszymi planami rozwoju 180heartbeats i dążeniem do jeszcze większej specjalizacji, m.in. w zakresie nowych technologii.

- Mamy za sobą udany, pod względem realizacji ciekawych projektów, rok. Zaufanie klientów motywuje nas do kontynuacji przyjętej strategii. Założyliśmy, że oryginalny koncept kreatywny, połączony z nowatorskimi rozwiązaniami technologicznymi, przy wykorzystaniu social media i doświadczeń na żywo - eventów, jest najefektywniejszym sposobem promocji marek. A reklamodawcy, z którymi pracujemy potwierdzili, że to dobry kierunek i oczekują więcej  - uzasadnia Marcin Gaworski, który dotychczas odpowiadał za operacyjne zarządzanie 180heartbeats + Jung v Matt. Dodaje, że wzmocniony zarząd oraz nowy podział kompetencji to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku.

Do zadań Magdaleny Kozanowskiej, oprócz bieżącej obsługi klientów i pozyskiwania nowych, należy rozpoznanie potrzeb i budowanie relacji oraz jak najlepsze dopasowanie know how specjalistów agencji do potrzeb reklamodawców.

W agencji tej pracuje od ponad trzech lat, poprzednio była szefem 12-osobowego zespołu obsługującego markę Nike. Z reklamą związana jest blisko 20 lat, wcześniej pracowała m.in. w J. Walter Thompson, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi i Teledenmark A/S. Realizowała projekty m.in. dla TVN, nc+, Mondelez, Unilever, Bayer, Carlsberg, J&J, Nestle, Plus i Huawei (w wielu przypadkach koordynując kampanie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej).

Jackowi Karolakowi, oprócz kierowania zespołem strategii, powierzono także nadzór nad działami social i performance. Wspólne rozwiązania tych działów mają stanowić ważną część oferty agencji w zakresie strategii i pozycjonowania marek, strategii komunikacji, kampanii performance oraz doradztwa w kwestii wykorzystywania nowych technologii w komunikacji.

Karolak z agencją 180heartbeats + Jung v Matt związany jest od lipca ub.r. Ma 17-letnie doświadczenie pracy w reklamie. Wcześniej kierował strategią w agencji K2, a najdłużej był związany ze Starcom MediaVest Group, gdzie zakładał dział interaktywny, a następnie zajmował się innowacyjnymi strategiami reklamowymi dla klientów grupy.

W związku z wprowadzonymi zmianami Marcin Gaworski skupi się na rozwoju biznesu w oparciu o wszystkie kompetencje agencji. Kluczowe będą usługi, które poszerzą pomysł kreatywny - przede wszystkim o nowe technologie i wydarzenia dla marek - specjalizują się w nich agencyjne struktury Tech, Lab oraz Event. Będzie także rozbudowywał ofertę o nowe usługi - np. PR oraz zajmie się rozwojem biznesu zagranicznego.

Z kolei Mikołaj Sadowski będzie odpowiedzialny za przebudowę oraz większą integrację kreacji i designu, a także kreatywne wsparcie Labu, co w efekcie ma przynieść klientom większą różnorodność pomysłów. Nadal będzie też kierował działaniami PR agencji i samodzielnie prowadził wybrane projekty dla kluczowych klientów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów