Magdalena Różczka Ambasadorką Grupy Murapol

Grupa Murapol rozpoczyna największą w historii rynku deweloperskiego kampanię promocyjną. Ambasadorką akcji „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej” została Magdalena Różczka.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Magdalena Różczka jest jedną z najbardziej znanych i lubianych polskich aktorek. Telewizyjna publiczność zna ją z ról w serialach

Oficer

,

Czas honoru

czy

Lekarze

. Aktorka zagrała również m.in. w kinowym hicie

Lejdis

. Oprócz aktywności artystycznej swoją popularność wykorzystuje, by pomagać potrzebującym.  Gwiazda od lat angażuje się w działalność charytatywną. Jest ambasadorką dobrej woli UNICEF-u i twarzą licznych kampanii społecznych. Aktorka została właśnie ambasadorką Grupy Murapol i stanie się główną bohaterką kampanii lidera rynku deweloperskiego w Polsce.

- Doskonale wiem, że posiadanie własnego mieszkania to marzenie tysięcy osób. Możemy w nim czuć się swobodnie w wyrażaniu emocji. We własnym mieszkaniu jesteśmy naprawdę u siebie, a to pozwala nam rozwinąć skrzydła, cieszyć się, bawić, kochać. Świadomość posiadania takiego miejsca daje poczucie bezpieczeństwa, co przekłada się na nasze szczęście i komfort. Dlatego przecież powtarzamy, bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej – podkreśla Magdalena Różczka, ambasadorka Grupy Murapol.

Działania promocyjne z udziałem Magdaleny Różczki zaplanowano w prasie, internecie, radiu, telewizji oraz outdoorze. Gwiazda będzie również spotykać się bezpośrednio z mieszkańcami i klientami Murapolu podczas wydarzeń organizowanych przez dewelopera w całej Polsce.

- Magdalena Różczka swoją dotychczasową karierą, jak również zaangażowaniem w ważne działania charytatywne uosabia to, czego poszukiwaliśmy u ambasadorki naszej marki. Prezentuje sobą profesjonalizm, zaufanie, a także troskę o innych ludzi. To wartości, którymi kierujemy się w naszej misji i codziennej pracy – opowiada Jarosław Matusiak, dyrektor działu sprzedaży i marketingu. – Oprócz promocji naszej Spółki, wspólnie z Magdą planujemy już kampanie społeczne, które będą propagować bezpieczeństwo wśród najmłodszych – dodaje Matusiak.

W inwestycjach zrealizowanych przez Grupę Murapol zamieszkało do tej pory ponad 15 tys. osób. Tylko w 2015 roku mieszkania spółki wybrało 2400 Klientów, co uplasowało Spółkę na pozycji lidera rynku deweloperskiego w Polsce.             

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela