Maja Włoszczowska w kampanii CCC (wideo)

Wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa CCC z udziałem Mai Włoszczowskiej. Akcję przygotowały firma NG2 i dom mediowy Mindshare.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania reklamowa CCC pokazuje Maję Włoszczowską podczas intensywnych treningów kolarskich. Taki przekaz ma podkreślać wizerunek CCC jako marki wspierającej młodych, ambitnych sportowców. Jednocześnie pod hasłem „Na każdy nadchodzący sen” pokazywany jest produktowy spot reklamujący CCC.

Oba spoty są emitowane w Polsacie i kanałach tematycznych z Grupy Polsat. Ponadto akcja obejmuje reklamy w RMF FM i inserty z ofertą handlową CCC w prasie. Kreacją kampanii oraz zakupem mediów w prasie i radio zajął się dział marketingu firmy NG2, do której należy marka CCC, a czas reklamowy w telewizji kupił dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online