Jako chief subscriptiono officer Maksymilian Salski będzie odpowiadał za opracowanie strategii subskrypcji marek należących do portfolio Grupy Agora, która uwzględni cele każdego brandu, projektowanie i wdrażanie wspólnych ofert, a także najlepsze wykorzystanie zasobów i narzędzi całej grupy mediowej dla rozwoju biznesów subskrypcyjnych - czytamy w komunikacie prasowym spółki.
– “Wyborcza” i Radio TOK FM pokazały – choć dekadę temu nikt w to nie wierzył – że w Polsce jest rzesza odbiorców, którzy chcą zapłacić za wartościowe dziennikarstwo. Nasze ambicje sięgają jednak dalej, dlatego chcemy, aby kluczowi menedżerowie odpowiedzialni w całej firmie za rozwój modelu subskrypcyjnego mieli wspólne cele i ściśle ze sobą współpracowali – mówi Wojciech Bartkowiak, członek zarządu Grupy Agora i prezes spółki “Wyborcza”.

Czytaj także: Krajobraz po wojnach. Prezes Agory: Ta firma prawie się przewróciła, niewiele brakowało
Maksymilian Salski będzie łączył nowe zadania w Grupie Agora ze swoimi dotychczasowymi obowiązkami head of subscriptions w “Gazecie Wyborczej”. Na czele tego zespołu stoi od lipca 2023 roku, kiedy wrócił do jej zespołu po niespełna dwuletniej przerwie.
Od października 2021 r. Salski był związany z newonce.media, medium lifestylowo-kulturowym, skierowanym do Generacji Z, gdzie współodpowiadał za wdrożenie modelu subskrypcyjnego. Od lipca 2022 do czerwca 2023 r. w roli head of subscription nadzorował cały biznes subskrypcyjny newonce.media. Wcześniej, od 2016 roku, wraz z zespołem budował ofertę subskrypcyjną “Gazety Wyborczej”.











