Małgorzata Socha ponownie w kampanii Rexony (wideo)

Ruszyła trzecia kampania dezodorantu Rexona (Unilever Polska) z udziałem Małgorzaty Sochy. Akcję - obejmującą loterię i wspierające ją reklamy - przygotowały i realizują firmy Fabryka Pomysłów, Walk Creative i PHD Media Direction.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W loterii Rexony może wziąć każda osoba, która kupi antyperspirant tej marki i zgłosi to SMS-owo lub na specjalnej stronie internetowej. Do wygrania jest 750 bransoletek Tous oraz zakupy ze stylistką gwiazd o wartości 7 tys. zł. Loteria - wymyślona i obsługiwana przez agencję Fabryka Pomysłów - potrwa do 30 marca.

Twarzą akcji i wspierającej ją kampanii reklamowej jest aktorka Małgorzata Socha. To trzecia kampania Rexony, w której występuje Socha - poprzednia była prowadzona wiosną ub.r. (obejrzyj wykorzystywany w niej spot).

Obecne działania reklamowe - oparte zresztą na ubiegłorocznej kreacji - obejmują telewizję (kanały z oferty TVP, Polsatu, TVN, Atmediów i Discovery), prasę („Flesz”), internet (m.in. aktywności na Facebooku) oraz sklepy (materiały POS). Kreację kampanii przygotowała agencja Walk Creative, a media zaplanował i kupił dom mediowy PHD Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"