„#mamswojegoeksperta” w kampanii Open Finance

Pod hasłem „#mamswojegoeksperta” rozpoczęła się kampania wizerunkowa Open Finance, mająca na celu podkreślenie zmiany wizerunku firmy oraz zwraca uwagę wsparcie profesjonalnego doradcy. Za realizację działań odpowiada agencja Sales&More.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„#mamswojegoeksperta” w kampanii Open Finance

- Chcemy pokazać, że nasz oddział to miejsce przyjazne klientom. Miejsce, w którym ekspert wytłumaczy nam złożoność produktów finansowych, wyliczy zdolność kredytową, porówna oferty finansowe w dwudziestu bankach oraz pomoże wyjść z kłopotliwych sytuacji kapitałowych - opisuje kampanię Jakub Strzelczyk, dyrektor marketingu Open Finance.

grafika

Akcja będzie realizowana przede wszystkim w internecie, ponadto animacje pojawią się w kinach.

grafika
bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały