Głównym elementem kampanii promującej szampon Head&Shoulders Deep Cleanse jest 30-sek. spot z Marcinem Prokopem w roli głównej.
Początkowo widzimy go w studiu telewizyjnym, ćwiczącego dykcję przed programem. Operatorka kamery zauważa w jego torbie butelkę szamponu Head & Shoulders. Kobieta zdziwiona mówi: "Nie wiedziałam, że masz łupież", na co Prokop jej odpowiada: "Bo nie mam".
W kolejnej scenie Marcin Prokop wciela się w rolę kowboja, który siedzi na ziemi ze związanymi rękoma, a dwóch rzezimieszków włamuje się do skrzyni pełnej drogocennych przedmiotów. Na ich wierzchu leży butelka Head & Shoulders. Również rabusie dziwią się, że ich więzień ma łupież. Marcin Prokop ponownie zaprzecza.
W kolejnej scenie widzimy Marcina Prokopa na sali sądowej w roli oskarżonego. Pani prokurator pokazuje zebranym dowódnumer 5 – butelkę szamponu Head & Shoulders. Zaskoczony sędzia dziwi się, że oskarżony ma łupież, na co Marcin Prokop jeszcze raz zaprzecza.

Spoty emitowane są w internecie, m.in. na YouTube oraz w wybranych stacjach telewizyjnych, m.in. na antenach kanałów tematycznych należących do Grupy Polsat i Grupy TVN.
Reklamy promują szampon Head & Shoulders Deep Cleanse, który głęboko oczyszcza skórę głowy i zapobiega łupieżowi.

Marcin Prokop jest już kolejną znaną osobą występującą w reklamie marki Head&Shoulders. Wcześniej pojawiali się w nich m.in. Anna i Robert Lewandowscy czy Krzysztof Ibisz.











