Margaret i Dawid Podsiadło stworzyli swoje playlisty dla Spotify

W ramach akcji reklamowej „Listening Together” platforma streamingowa Spotify prezentuje domowe playlisty stworzone przez Margaret i Dawida Podsiadło.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Wprowadzając kolekcję „Listening Together" Spotify zaznacza, że jest ona odpowiedzią na potrzeby użytkowników, którzy w dobie pandemii koronawirusa spędzają większość czasu w domu korzystając także z muzyki i inne aktywności.

W ramach serii użytkownicy Spotify mają znaleźć zupełnie nowe playlisty i podcasty, stworzone przez zaproszonych do współpracy twórców, podcasterów i influencerów.

Margaret i Dawid Podsiadło w projekcie Spotify

W Polsce kolekcję „Listening Together" inaugurują Margaret i Dawid Podsiadło, przygotowali oni listy z rekomendowanymi utworami, które towarzyszą im podczas ulubionych domowych zajęć.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bartosz-kurek-podcast-o-ekologii-stowarzyszenie-program-czysta-polska-zygmunt-solorz ##

Gaming z Dawidem Podsiadło odbywa się w rytmach „Run to You” Bryana Adamsa, „Eyes on Me” Faye Wong oraz „In My Head” Queens of the Stone Age. Z kolei Workout z Margaret to takie utwory jak „Serce Baila” artystki, „Say So” Doja Cat czy „Amarillo” J Balvin

Wspólne słuchanie muzyki

Globalnie w projekt zaangażowali się tacy artyści jak Selena Gomez, Dolly Parton, Normani czy Lil Yachty. Playlisty przez nich stworzone mają służyć do słuchania w trakcie gotowania, medytacji bądź odpoczynku.

Według zapowiedzi kolejni artyści będą dzielić się swoimi rekomendacjami już wkrótce, oferując użytkownikom coraz więcej treści polecanych do słuchania w domu. Utwory będą dostępne w zakładce W domu na Spotify.

Ponadto, w ramach projektu „Listening Together" Spotify uruchomił stronę spotify.com/together, na której każdy użytkownik może sprawdzić jakie utwory są jednocześnie odsłuchiwane przez użytkowników platformy na całym świecie.

W pierwszym kwartale 2020 roku serwis Spotify zanotował wzrost przychodów o 22 procent. Spółka wykazała kwartalną stratę na poziomie 17 mln euro, zaś liczba miesięcznych użytkowników platformy zwiększyła się o 31 procent do 286 milionów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online