Mariusz Gołda dyrektorem marketingu i badań spółki Broker FM

Od września br. nowym dyrektorem marketingu i badań spółki BrokerFM (m.in. radio RMF FM) został Mariusz Gołda, dotychczasowykierownik działu badań.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Dotychczasowy szef działu, Krzysztof Nepelski,pokieruje nowym działem projektów specjalnych, utworzonym w miejscedziału ds. akcji specjalnych i sponsoringu.

Jak podano w komunikacie 'przeniesienie do Krakowa działuodpowiedzialnego za niestandardowe działania antenowe ma na celulepszą koordynację takich działań oraz większe zaangażowanieredakcji poszczególnych anten'.

Zmienia się także struktura działu marketingu,kierowanego przez Mariusza Gołdę. W miejscedotychczasowych dwóch jednostek marketingowych, działających osobnodla centrali w Krakowie i dla działu sprzedaży w Warszawie,powstaje jeden dział odpowiedzialny za obsługę marketingowąwszystkich jednostek Grupy.

Krzysztof Nepelski rozpoczął pracę w RMF FM w1991 roku, początkowo jako handlowiec, specjalista ds. promocjioraz copywriter. W latach 1993-1995 kierował działem sprzedaży orazorganizował struktury sprzedaży w powstających oddziałach radia. Od1995 roku kierował działem marketingu i badań. Jest takżepełnomocnikiem zarządu ds. nowych produktów.

Mariusz Gołda związany z RMF FM od 12 lat, od10 lat w dziale marketingu, gdzie koordynował badania marketingoweoraz kierował działem badań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele