Marka Gripex opublikowała portret Grypy

Właśnie dobiegła końca kampania Wielkie poszukiwania Grypy zainicjowana przez markę Gripex®, należącą do portfolio USP Zdrowie. Za pomocą specjalnej aplikacji konkursowej umieszczonej na stronie www.portretgrypy.pl, od 14 stycznia 2014 roku, polscy internauci identyfikowali chorobę i tworzyli jej portrety pamięciowe.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Po miesiącu gromadzenia i analizowania nadesłanych rysopisów, wiemy jak wygląda choroba! Najczęściej wskazywane przez Polaków cechy pozwoliły nadać jej ludzki wygląd.

W oczach Polaków Grypa sprawia wrażenie osoby posępnej, ale jednocześnie groźnej, zuchwałej i atakującej z ukrycia. Kiedy człowiek zidentyfikuje w pobliżu tego typu zagrożenie następuje u niego mobilizacja siły oraz gotowość do obrony i walki, niemalże „na oślep” - mówi psycholog, Marta Żysko-Pałuba. Walka z chorobą powinna być świadoma i celowa. Znając jej objawy, zwycięstwo jest łatwiejsze i możliwe dla każdego! – dodaje psycholog.

Żartobliwa, groteskowa i angażująca konwencja podejmuje problem choroby poprzez jednoczesne ośmieszenie i ujawnienie jej najbardziej powszechnych atrybutów. Marka Gripex tworząc uniwersalny portret grypy miała na celu zwrócenie uwagi na umiejętność szybkiej i precyzyjnej identyfikacji jej objawów. Natychmiastowe podjęcie odpowiednich kroków może uchronić nas przed rozwojem choroby, dlatego zawsze warto mieć w zanadrzu skuteczny lek.

Tegoroczna kampania dowiodła, że Polacy potrafią z dystansem podejść do grypy. Nie oznacza to jednak, że się jej nie boją i ignorują – mówi Monika Gąska, Product Manager USP Zdrowie. Marka Gripex zidentyfikowała chorobę, wskazując jej najbardziej powszechne objawy. Z odpowiednią wiedzą i skutecznym lekiem walka o odzyskanie zdrowia będzie z pewnością łatwiejsza – dodaje Monika Gąska.

Koncept kreatywny przygotowały agencje Unlimited oraz MSLGROUP, która prowadzi również działania PR. Realizacją kampanii zajmuje się Connectmedica, a o zakup media dba dom mediowy Starcom.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu