PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Piotr Gąsowski prowadzi „Kandydatów nie do wzięcia” w kampanii OLX (wideo)
Piotr Gąsowski prowadzi „Kandydatów nie do wzięcia” w kampanii OLX (wideo)
Jarosław Kaczyński pojawił się na TikToku, promuje ustawę antyfutrzarską (wideo)
Jarosław Kaczyński pojawił się na TikToku, promuje ustawę antyfutrzarską (wideo)
Nielsen będzie mierzyć oglądalność wideo w internecie, pierwsze dane w październiku
Nielsen będzie mierzyć oglądalność wideo w internecie, pierwsze dane w październiku
Atlas z kampanią ".PL - polskie i kropka!"
Atlas z kampanią ".PL - polskie i kropka!"
Polsat Media wchłania biuro reklamy Interii i przejmuje sprzedaż jej oferty
Polsat Media wchłania biuro reklamy Interii i przejmuje sprzedaż jej oferty
Knorr angażuje do kampanii reklamowej córkę Natalii Kukulskiej
Knorr angażuje do kampanii reklamowej córkę Natalii Kukulskiej
Japońska IKEA zaangażowała do kampanii wirtualną influencerkę
Japońska IKEA zaangażowała do kampanii wirtualną influencerkę
Tąpnięcie na amerykańskim rynku reklamowym - wydatki 30 proc. w dół
Tąpnięcie na amerykańskim rynku reklamowym - wydatki 30 proc. w dół
Netto z nowym programem lojalnościowym dla miłośników gotowania
Netto z nowym programem lojalnościowym dla miłośników gotowania
IAB Polska ostrzega przed nowymi przepisami o przetwarzaniu "cookies"
Google podnosi ceny reklam w Wielkiej Brytanii, Austrii i Turcji. Powodem nowe przepisy podatkowe
Klient chce od spółki zależnej K2 3,7 mln zł kary, firma uznaje to za bezpodstawne
Klient chce od spółki zależnej K2 3,7 mln zł kary, firma uznaje to za bezpodstawne
Lifetube zrealizuje kampanię promocyjną napojów marki Chupa-Chups
Lifetube zrealizuje kampanię promocyjną napojów marki Chupa-Chups
Digitree Group sprzedała 90 proc. VideoTarget za 75 tys. zł
Digitree Group sprzedała 90 proc. VideoTarget za 75 tys. zł
Muzeum Narodowe upamiętnia w kampanii stulecie Bitwy Warszawskiej
Muzeum Narodowe upamiętnia w kampanii stulecie Bitwy Warszawskiej
Mediacap ze spadkiem wpływów o 23 proc. i 757 tys. zł zysku. „Wierzymy, że najgorsze jest już za nami”
Mediacap ze spadkiem wpływów o 23 proc. i 757 tys. zł zysku. „Wierzymy, że najgorsze jest już za nami”
Grupa K2 zwiększyła wpływy i miała zysk, tylko pion agencyjny ze spadkiem
Kaufland w stylu „365 dni” reklamuje produkty roślinne (wideo)
Kaufland w stylu „365 dni” reklamuje produkty roślinne (wideo)
Grupa LTTM i Cyber Marian ze wspólną ofertą gifów
Tuż przed pandemią polski rynek reklamy internetowej urósł o 4,2 proc. Spadek w ogłoszeniach, mocno w górę SEM
Adidas i Deliveroo wprowadzają na rynek buty z ciasta
Adidas i Deliveroo wprowadzają na rynek buty z ciasta
IAB Polska publikuje zbiór dobrych praktyk z brand safety
Spoty Tigera, Play i Media Markt najpopularniejsze na YouTube w lipcu (wideo)
Spoty Tigera, Play i Media Markt najpopularniejsze na YouTube w lipcu (wideo)
Acer promuje laptopy ConceptD 7. W kampanii Bargiel, Kaźmierczyk, Danaj i Widowski (wideo)
Acer promuje laptopy ConceptD 7. W kampanii Bargiel, Kaźmierczyk, Danaj i Widowski (wideo)
Grupa K2 ze wzrostem wpływów i zyskiem w II kwartale, pozytywny wpływ epidemii na Fabrity
Grupa K2 ze wzrostem wpływów i zyskiem w II kwartale, pozytywny wpływ epidemii na Fabrity
Pierwsza w Polsce wspólna kampania iSpot, Cortland i iDream
Kuba Wojewódzki prowadzi podcast „Sztuka Łączenia" na zlecenie Rémy Martin. Na początek Anna Mucha i Andrzej Grabowski
Canon Polska promuje swoją infolinię
Canon Polska promuje swoją infolinię
Agencja marketingowa syna Zygmunta Solorza z 8,9 mln zł wpływów i 852 tys. zł zysku netto
Agencja marketingowa syna Zygmunta Solorza z 8,9 mln zł wpływów i 852 tys. zł zysku netto
Sarius, BARANOVSKI, Jakub Józef Orliński, Sir Mich bohaterami drugiej odsłony Pepsi Taste The Beat
Sarius, BARANOVSKI, Jakub Józef Orliński, Sir Mich bohaterami drugiej odsłony Pepsi Taste The Beat
Boost będzie reklamować Tomi.pl
Boost będzie reklamować Tomi.pl
TikTokerzy w roli głównej w kampanii adidas
TikTokerzy w roli głównej w kampanii adidas