PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Grzegorz Halama w reklamie serwisu HaloPrawo.pl
Grzegorz Halama w reklamie serwisu HaloPrawo.pl
Maciej Musiał instruktorem fitness w kampanii Konta dla Młodych w PKO BP (wideo)
Zuzanna Bijoch w wiosenno-letniej kampanii Wojas (wideo)
Zuzanna Bijoch w wiosenno-letniej kampanii Wojas (wideo)
Nurofen dla dzieci reklamowany „po stronie mam” (wideo)
Nurofen dla dzieci reklamowany „po stronie mam” (wideo)
Wdrożenie viewability jest trudne, choć sam wskaźnik nieskomplikowany
Wdrożenie viewability jest trudne, choć sam wskaźnik nieskomplikowany
W 2019 roku wydatki na reklamę cyfrową w USA wyższe niż na media tradycyjne
RTB House tworzy Creatives Lab, kieruje nim Grzegorz Kłapkowski
Hash.fm miał w 2018 r. 7,3 mln zł wpływów, wzrost o 91 proc.
Hash.fm miał w 2018 r. 7,3 mln zł wpływów, wzrost o 91 proc.
PFN zamieściła spot z pozdrowieniami dla jej prezesa od Chilijczyków. „Sami to nagrali, widocznie mnie polubili”
PFN zamieściła spot z pozdrowieniami dla jej prezesa od Chilijczyków. „Sami to nagrali, widocznie mnie polubili”
Taneczny żywioł w reklamie Bacardí (wideo)
Taneczny żywioł w reklamie Bacardí (wideo)
Mistrzyni KSW Karolina Kowalkiewicz ambasadorką Monster Energy
Mistrzyni KSW Karolina Kowalkiewicz ambasadorką Monster Energy
Empik ze zmienionym sklepem internetowym reklamuje „wszystkie pasje, zajawki, koniki” (wideo)
Empik ze zmienionym sklepem internetowym reklamuje „wszystkie pasje, zajawki, koniki” (wideo)
Mediacap z 94,1 mln zł wpływów i 7 mln zł zysku EBITDA. Sieć TalentMedia osiągnęła rentowność
Mediacap z 94,1 mln zł wpływów i 7 mln zł zysku EBITDA. Sieć TalentMedia osiągnęła rentowność
Reklamy butiku Moliera 2 z hasłem „Szczęśliwa żona to szczęśliwy mąż” oskarżane o seksizm
Lekkoatletka Sofia Ennaoui w kampanii „Zostań żołnierzem Rzeczpospolitej” (wideo)
Lekkoatletka Sofia Ennaoui w kampanii „Zostań żołnierzem Rzeczpospolitej” (wideo)
H&M na walentynki zachęca, by zapomnieć o swoich "Ex"
H&M na walentynki zachęca, by zapomnieć o swoich "Ex"