PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
AT&T odzyskuje zaufanie do YouTube’a i przywraca reklamy w serwisie
AT&T odzyskuje zaufanie do YouTube’a i przywraca reklamy w serwisie
54 proc. reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, wskaźnik viewability w Polsce powoli rośnie
54 proc. reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, wskaźnik viewability w Polsce powoli rośnie
„Samochody z drugiej ręki, jakość pierwszej klasy” w reklamach Renault Selection (wideo)
„Samochody z drugiej ręki, jakość pierwszej klasy” w reklamach Renault Selection (wideo)
Noworoczne wyprzedaże: reklamy rzadko idą w parze z wysokimi obniżkami
Kanały Wojan i Wojan Games: z GetHero do TalentMedia
Kanały Wojan i Wojan Games: z GetHero do TalentMedia
Co wydarzyło się w 2018 roku w marketingu internetowym? Co przyniesie 2019 rok? (podsumowanie)
Marketing w wyszukiwarkach: co przyniesie 2019 rok, jaki był 2018
STS pokazuje w animacji, co dzieje się w psychice dziecka oglądającego pornografię (wideo)
LifeTube w br. miał 29 mln zł wpływów, youtuberom wypłacił 23 mln zł
Nowy spot „Mafia dla psa” z więzienia zachęca do wspierania schronisk dla zwierząt (wideo)
Nowy spot „Mafia dla psa” z więzienia zachęca do wspierania schronisk dla zwierząt (wideo)
Mediacap za 1,8 mln zł kupił 28 proc. udziałów agencji Gameset
Mediacap za 1,8 mln zł kupił 28 proc. udziałów agencji Gameset
Harry Potter ubiera się u Diora
Harry Potter ubiera się u Diora
Marketing internetowy: podsumowanie roku 2018, prognozy na 2019 (agencje)
Martin Stankiewicz w klipie Coca-Coli promującym Szlachetną Paczkę (wideo)
Fresco pokonuje zimę w kampanii „Wszystko dla orzeźwienia”
Fresco pokonuje zimę w kampanii „Wszystko dla orzeźwienia”
Serwis sportowy Interii w nowej ofercie wideo Polsat Media
Magia zwykłych rzeczy w świątecznej kampanii marki Paclan (wideo)
TVN Media wprowadza platformę primus do zarządzania kampaniami wideo w internecie
CEDC promuje Bols Platinum Onyx
CEDC promuje Bols Platinum Onyx
Wzór z Ptasiego Mleczka na paznokciach i rady prezentowe w bożonarodzeniowej kampanii Wedla (wideo)
Super-Pharm zachęca do „Podarowania Bliskim Piękna i Zdrowia" na święta
Agora zamknęła sieć marketingu afiliacyjnego Agora Performance. „Nie realizowała celów finansowych”
Agora zamknęła sieć marketingu afiliacyjnego Agora Performance. „Nie realizowała celów finansowych”
4F promuje odzież narciarską (wideo)
4F promuje odzież narciarską (wideo)
Brait promuje chemię gospodarczą hasłem „Bo dbasz o dom”
Brait promuje chemię gospodarczą hasłem „Bo dbasz o dom”
Orange rekrutuje do teamu od obsługi mediów społecznościowych
Orange rekrutuje do teamu od obsługi mediów społecznościowych
Mixx Awards 2018: najwięcej nagród dla Gong. Havas Media i IKEA z wyróżnieniami
Mixx Awards 2018: najwięcej nagród dla Gong. Havas Media i IKEA z wyróżnieniami
Alior Bank spotem z gimnastyczką promuje bankowość internetową i mobilną
Alior Bank spotem z gimnastyczką promuje bankowość internetową i mobilną
Łukasz Hardek przeszedł z Freshmail do Semahead
Łukasz Hardek przeszedł z Freshmail do Semahead
Wawel z digitalową kampanią platformy komunikacyjnej Dobre Składniki
MSZ przed COP24 promuje Polskę jako kraj, gdzie „ważny jest dobry klimat” (wideo)
MSZ przed COP24 promuje Polskę jako kraj, gdzie „ważny jest dobry klimat” (wideo)
Polscy youtuberzy i sieci partnerskie przeciw art. 13 dyrektywy o prawie autorskim. „Konsekwencje będą katastrofalne”
Polscy youtuberzy i sieci partnerskie przeciw art. 13 dyrektywy o prawie autorskim. „Konsekwencje będą katastrofalne”
Internauci wybrali w konkursie Tidala Sylwię Lipkę i Bartka Kaszubę do instagramwej relacji z MTV EMA 2018