Wawel z digitalową kampanią platformy komunikacyjnej Dobre Składniki

Pod hasłem „Robimy to dobrze. Z Dobrych Składników” Wawel startuje z nową odsłoną kampanii promocyjnej. Tym razem działania prowadzone są w digitalu, a ich odbiorcami są młodzi konsumenci.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Celem aktywacji jest zakomunikowanie, że wszystkie słodycze produkowane przez Wawel mają krótszy skład.

Działania reklamowe prowadzone są na Google Display Network, na portalach  horyzontalnych oraz social mediach (Instagram, Facebook, Youtube czy Tik Tok).

Na froncie opakowań natomiast pojawi się logo projektu Dobre Składniki. W ramach nowej komunikacji zaplanowano również zmianę wyglądu materiałów POS.

Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada dział marketingu Wawel i agencja Schulz Brand Friendly.

Wawel od  września ubiegłego roku promuje nową platformę komunikacyjną Dobre Składniki, którą promuje hasło "Czujesz się dobrze, czynisz dobrze". Ostatnio producent reklamował cukierki Michałki, których nazwę skrócono tylko do pierwszej litery "M!".

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?