Brait promuje chemię gospodarczą hasłem „Bo dbasz o dom”

Dramers, producent zawieszek toaletowych Brait Rings, ruszył z kampanią reklamową „Bo dbasz o dom”. Akcję przygotowała agencja dobocom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Brait promuje chemię gospodarczą hasłem „Bo dbasz o dom”

Kampania promuje trzy warianty kostek toaletowych - Ocean Rings, Forest Rings i Lemon Rings.

Działania obejmują reklamy produktowe oraz wizerunkowe marki Brait w magazynach poradnikowych i w internecie i social mediach. Ponadto producent przygotował promocje w punktach sprzedaży oraz działania public relations. Pierwszy etap kampanii potrwa do końca stycznia 2019 r.

Za opracowanie strategii marki i komunikacji, kreację oraz zakup mediów odpowiada agencja dobocom.

Brait to marka należąca do firmy Dramers, polskiego producenta kostek toaletowych, odświeżaczy i środków czystości, dystrybuującego produkty do ponad 50 krajów na świecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online