Nurofen dla dzieci reklamowany „po stronie mam” (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa leków przeciwbólowych marki Nurofen (produkowanych przez Reckitt Benckiser) dla dzieci. Jest realizowana pod hasłem „Nurofen - po stronie mam”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Nurofen dla dzieci reklamowany „po stronie mam” (wideo)

Kampania jest oparta na spocie pokazującym, jak grupa kobiet ogląda swoje dzieci opowiadające, jak należy pomagać im w przypadku chorób. Same kobiety też mówią, jak radzą sobie z gorączką i innymi objawami chorobowymi u dzieci.

Reklamy zapewniają, że każda matka najlepiej radzi sobie z chorobami jej dzieci, a Nurofen jest po ich stronie w walce z bólem i gorączką. Podkreślają też, że 90 proc. matek ufa produktom tej marki dla dzieci (według badania z marca 2017 roku zrealizowanego przez IQS).

 

Akcja jest oparta na dwóch wersjach spotu: 30-sekundowej i dwuminutowej. Obejmuje m.in. telewizję oraz internet.

 

Nie udało nam się ustalić, z którymi firmami marketingowymi Reckitt Benckiser współpracował przy przygotowaniu tej kampanii.

Za obsługę koncernu w zakresie planowania i zakupu mediów pozainternetowych od początku br. odpowiada dom mediowy OMD (zdobył to zlecenie w przetargu), a w internecie - Zenith.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"