PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
21 Concordia za 38 mln zł przejmuje Grupę Sare, Tomasz Pruszczyński nadal mniejszościowym akcjonariuszem
„Zawsze można być lepszym ojcem” w kampanii Fundacji Cyryla i Metodego (wideo)
„Zawsze można być lepszym ojcem” w kampanii Fundacji Cyryla i Metodego (wideo)
Hashtag in heaven ma ułatwiać współpracę uczestniczek Miss Insta z reklamodawcami
Hashtag in heaven ma ułatwiać współpracę uczestniczek Miss Insta z reklamodawcami
Altavia przejmuje agencję interaktywną Kamikaze, jej szefami pozostają Joanna Dering i Michał Ryszkiewicz
Altavia przejmuje agencję interaktywną Kamikaze, jej szefami pozostają Joanna Dering i Michał Ryszkiewicz
„Ratuj jedzenie, które dla innych jest marzeniem” w kampanii Banków Żywności (wideo)
„Ratuj jedzenie, które dla innych jest marzeniem” w kampanii Banków Żywności (wideo)
W reklamach x-kom babcia i nastolatka opowiadają o grach komputerowych (wideo)
W reklamach x-kom babcia i nastolatka opowiadają o grach komputerowych (wideo)
Mlekpol promuje mleko Łaciate w Chinach
Mlekpol promuje mleko Łaciate w Chinach
Bytom reklamuje nową kolekcję inspirowaną sztuką współczesną (wideo)
Bytom reklamuje nową kolekcję inspirowaną sztuką współczesną (wideo)
Youtuberzy promują Tymbark grami w rozszerzonej rzeczywistości (wideo)
Youtuberzy promują Tymbark grami w rozszerzonej rzeczywistości (wideo)
Stowarzyszenie Twoja Sprawa uczy rodziców, jak rozmawiać z dziećmi o szkodliwości pornografii (wideo)
„Turniej Króla” z Legią Warszawa w Messengerze promuje piwo Królewskie
„Turniej Króla” z Legią Warszawa w Messengerze promuje piwo Królewskie
Małgorzata i Radosław Majdanowie, youtuberzy i finalista „Masterchef” w kampanii Szlachetnej Paczki (wideo)
Małgorzata i Radosław Majdanowie, youtuberzy i finalista „Masterchef” w kampanii Szlachetnej Paczki (wideo)
Maciej Orłoś i Andrzej Wrona reklamują Lokaty Ziemskie (wideo)
Maciej Orłoś i Andrzej Wrona reklamują Lokaty Ziemskie (wideo)
Jan Peszek w akcji edukacyjnej Volkswagen Group Polska o ubezpieczeniach komunikacyjnych (wideo)
Jan Peszek w akcji edukacyjnej Volkswagen Group Polska o ubezpieczeniach komunikacyjnych (wideo)
Samsung, Clash Royale, Oreo, Dior, Budweiser, Kia i Adidas z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w 2017 roku (TOP 10)
„Dopóki nie sprawdzisz, #guzikwiesz” w kampanii płatności BLIK (wideo)
„Dopóki nie sprawdzisz, #guzikwiesz” w kampanii płatności BLIK (wideo)