PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
W ostatnim kwartale 2017 roku wskaźnik viewability spadł do 50 proc.
Grupa R22 za 2,81 mln zł kupuje agencję Seofabryka
Przyszłość rynku reklamowego zdominują Facebook, Google i Amazon
Click community obsłuży social media iSprzęt.pl
Click community obsłuży social media iSprzęt.pl
Influencerzy, atrybucja i e-commerce - wyzwania performance marketingu w 2018 roku
Influencerzy, atrybucja i e-commerce - wyzwania performance marketingu w 2018 roku
21 Concordia przejmuje Grupę Sare, wezwanie do sprzedaży akcji skuteczne
Bauer tworzy platformę Influence Me do współpracy z twórcami internetowymi
Bauer tworzy platformę Influence Me do współpracy z twórcami internetowymi
Tomasz Wołynko odszedł z rady nadzorczej Grupy K2
Coca-Cola z własnym internetowym serialem „Seen” dla nastolatków
Coca-Cola z własnym internetowym serialem „Seen” dla nastolatków
Bożydar Iwanow ambasadorem reklamowym forBET (wideo)
Bożydar Iwanow ambasadorem reklamowym forBET (wideo)
Polski Reprise odpowiada za obsługę Johnson&Johnson w wyszukiwarkach
Polski Reprise odpowiada za obsługę Johnson&Johnson w wyszukiwarkach
Grupa Onet-RASP z uproszczoną ofertą reklamową opartą na brand safety i widzialnych odsłonach
Grupa Onet-RASP z uproszczoną ofertą reklamową opartą na brand safety i widzialnych odsłonach
Hortex doprowadził do usunięcia mema z logo firmy kpiącego z himalaisty Tomasza Mackiewicza
Hortex doprowadził do usunięcia mema z logo firmy kpiącego z himalaisty Tomasza Mackiewicza
Value Media przejął od Sales&More obsługę Miloan w performance marketingu
Value Media przejął od Sales&More obsługę Miloan w performance marketingu
Mediacap za 1,5 mln zł kupił kolejne udziały Plastream. Platforma w 2020 roku ma mieć 20 mln zł wpływów i 10 mln zł zysku EBITDA
Mediacap za 1,5 mln zł kupił kolejne udziały Plastream. Platforma w 2020 roku ma mieć 20 mln zł wpływów i 10 mln zł zysku EBITDA
Durex w reklamach ostrzega przed randkami z chorobami wenerycznymi (wideo)
Durex w reklamach ostrzega przed randkami z chorobami wenerycznymi (wideo)
Facebook, Instagram i Messenger: jak zmienią się w Polsce możliwości reklamowe w 2018 roku? (opinia)
Google pozwoli blokować na 90 dni reklamy przypominające
Google pozwoli blokować na 90 dni reklamy przypominające
Grupa Abstra i agencja Labcon partnerami strategicznymi
Vectra po krytyce przeprasza za spot z gumowymi lalami i wycofuje go z emisji (wideo)
Vectra po krytyce przeprasza za spot z gumowymi lalami i wycofuje go z emisji (wideo)
Ströer Digital Media oferuje kampanie reklamowe z gwarancją viewability
Biuro Podróży Reklamy będzie promować Rockstar Energy Drink w internecie
Ströer ze wspólnym działem sprzedaży reklam internetowych i outdoorowych
Ströer ze wspólnym działem sprzedaży reklam internetowych i outdoorowych
Agencja Wywiadu w kampanii szuka kandydatów do pracy w służbach specjalnych (wideo)
Agencja Wywiadu w kampanii szuka kandydatów do pracy w służbach specjalnych (wideo)
Branża reklamowa traci na nowej polityce cookies w Safari, przychody Criteo w dół o 20 procent
„Czysta radość z jazdy” w kampanii filtru antysmogowego BMW Fine Dust Filter (wideo)
„Czysta radość z jazdy” w kampanii filtru antysmogowego BMW Fine Dust Filter (wideo)
RODO może namieszać w marketingu internetowym, ograniczy wykorzystywanie danych o użytkownikach
5,8 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Mocno w górę wideo, social media i ogłoszenia - w dół mailing i display
5,8 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Mocno w górę wideo, social media i ogłoszenia - w dół mailing i display
MullenLowe będzie reklamować CCC w social media na 17 rynkach
MullenLowe będzie reklamować CCC w social media na 17 rynkach
TVN Media rozpoczyna sprzedaż reklam na YouTube
H&M przeprasza za reklamę z czarnoskórym chłopcem w bluzie z napisem „Coolest Monkey In The Jungle”
H&M przeprasza za reklamę z czarnoskórym chłopcem w bluzie z napisem „Coolest Monkey In The Jungle”
Syzygy Warsaw globalnym hubem technologicznym Grupy Syzygy