Marketing ma większy wpływ na Azjatów

Komunikacja marketingowa ma o wiele większy wpływ na konsumentów zregionu Azji i Pacyfiku niż z USA czy Europy.

km
km
Udostępnij artykuł:

Takie wnioski przynosi nowe narzędzie badawcze firmyZenithOptimedia o nazwie Touchpoints ROI Tracker. Uwzględniono wnim 300 tysięcy wywiadów z konsumentami z 34 krajów na temat ponad4 tysięcy marek - informuje serwis Brand Republic.

Okazało się, że kampanie w telewizji i na nośnikach outdoor są owiele bardziej wpływowe w Azji niż na rynkach zachodnich. Takąsytuację zaobserwowano również w przypadku nowych mediów takich jakinternet czy reklama mobilna.

"Komunikacja marek w Azji jest o wiele silniejsza niż wpozostałej części świata" - stwierdził Guy Abrahams zZenithOptimedia. Zaznaczył też, że marki są ważnym symbolembogactwa na wielu wschodzących rynkach, w których reklama jestczęsto jedynym sposobem edukacji na temat marek.

Z kolei Matt Donovan z Euro RSCG, porównując Chiny ze StanamiZjednoczonymi, powiedział: "Na różnych rynkach występują różneczynniki mające wpływ na decyzje zakupowe, ale w Chinach ludzie poprostu nie mają dość mediów i chcą mieć kontakt z markami pod każdąmożliwą postacią." Zdaniem Donovana podobna sytuacja ma miejsce nawielu wschodzących rynkach regionu Azji i Pacyfiku.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu