Marketing zintegrowany – jeszcze skuteczniej

Tradycyjne techniki marketingowe utraciły już swoją skuteczność. Kiedyś w centrum zainteresowania każdego marketingowca był produkt, jego cena, dostępność dla klienta oraz promocja. Teraz kluczem do sukcesu jest odkrycie motywacji klienta – bo to klient i jego potrzeby są na pierwszym miejscu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firmy, które chcą działać skutecznie, muszą całkowicie zmienić swoje dotychczasowe myślenie o marketingu. Dzisiaj użytkownik Internetu, czyli potencjalny klient, siada przed ekranem komputera lub  bierze do ręki telefon komórkowy i kilka razy dziennie wyszukuje ale też otrzymuje różne informacje. Do podjęcia decyzji zakupowej nie potrzebuje już rozmowy ze sprzedawcą, a telewizyjne reklamy skutecznie omija. W poszukiwaniu opinii przegląda fora dyskusyjne, aby dowiedzieć się, co o danym produkcie myślą inni internauci i gdzie można go kupić najtaniej. Nie mówiąc już o tym, że może dokonać zakupu bez wychodzenia z domu, a później podzielić się swoją opinią z innymi.

„Nowoczesna strategia marketingowa powinna wychodzić naprzeciw tym zwyczajom, a więc być serią zintegrowanych działań, które prowadzą do zbudowania trwałej przewagi konkurencyjnej. Elementy takie jak reklama, public relations, promocja sprzedaży czy marketing bezpośredni powinny działać razem.” - mówi Karol Fedorowicz, Senior SEM / SEO Manager GRUPA 365NET. 

Przemyślana strategia powinna zatem integrować tradycyjny marketing z zaawansowanymi działaniami online. Należy nie tylko zadbać o stworzenie profesjonalnej strony internetowej ale też o jej optymalizację pod kątem wyszukiwarki Google i odpowiednie pozycjonowanie, a także o to, by była regularnie aktualizowana. Ale Internet to nie tylko SEO, ale tez SERM – czyli budowanie reputacji w firmy w wyszukiwarce, wsparte dzianiami WOMM – marketingowymi oraz SEO PR – które pozwalają pozycjonować odpowiednio przygotowane komunikaty prasowe. Nie możemy też zapominać o środowisku social media, które jest poligonem działań nie tylko B2C ale coraz częściej B2B. Co istotne, dzięki zintegrowanym działaniom już w krótkim czasie można uzyskać zauważalne efekty.

Agencją oferującą usługi z zakresu marketingu zintegrowanego jest Grupa 365NET, której ofertę możemy znaleźć pod wymownym adresem www.Nr1wInternecie.pl  

GRUPA 365 NET

to innowacyjna agencja działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet - gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.

NR1WINTERNECIE.pl

 to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.

Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl 

http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu