Marki nie zawiodły. Premiera "1670" króluje na wielu profilach

W środę na platformie Netflix pojawił się drugi sezon serialu komediowego "1670". Produkcja już po pierwszym sezonie stała się kultowa, więc teraz wiele marek przygotowało nawiązujące do niej spoty i grafiki.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Marki nie zawiodły. Premiera "1670" króluje na wielu profilach
Fot. Royal Tulip Warsaw Center

Pierwszy sezon "1670", który miał premierę pod koniec 2023 roku, zdobył dużą popularność. Nie umknęło to uwadze wielu marek. które szybko zareagowały na premierę nowych odcinków hitowego serialu.

Warszawska Dzielnica Wawer przygotowała nawet ponad minutowy film pt. "1951".

"1951 - prawie cały obszar Gminy Wawer oraz północna część Gminy Letnisko Falenica zostały włączone w granice ‪Warszawy‬ na mocy Rozporządzenia Rady Ministrów Wawer stał się częścią stolicy. Materiał na pewno nie jest inspirowany jednym z naszych ulubionych seriali #1670, a zbieżność i podobieństwo bohaterów są całkowicie przypadkowe. Podczas kręcenia filmu nie ucierpiał żaden szlachcic" – czytamy w opisie filmu.

Lasy Państwowe przygotowały 2-minutowy film edukacyjny "Szlacheckie grzybobranie", ostrzegający przed trującymi grzybami.

"Poczynamy oznajmiać wszem i wobec, iż na ziemiach warszawskich, w miejscu zwanym Royal Tulip Warsaw Centre przy Grzybowskiej 49, nastał nowy, jesienny sezon konferencyjny 2025. Przewyższa splendorem wszystkie poprzednie sejmiki, wiece i zgromadzenia PowerPointowe" – czytamy w linkedInowym wpisie hotelu Royal Tulip Warsaw Center, który w bardzo sprawny sposób przerobił plakat promujący serial.".

"To u nas w komnatach dzieją się konferencyje zaiste przednie – takie, o których potem gadają nie tylko w dziale, ale i w całym księstwie firmowym. W komnatach tych oto zasiąść możecie do debat, narad i konferencyjnych pogaduszek przy najpyszniejszych przerwach kawowych" – dodano.

Screen
Screen © LinkedIn Royal Tulip Warsaw Center | Royal Tulip Warsaw Center

LOT, którego działania real time marketingowe opisywaliśmy przy okazji tegorocznej Eurowizji i występu Justyny Steczkowskiej, również tym razem wykazał się refleksem i zareagował na premierę serialu.

Screen
Screen © Facebook LOT Polish Airlines | LOT Polish Airlines

Sieci sklepów Media Expert i RTV Euro AGD również nie zawiodły, przygotowując grafiki nawiązujące do serialu Netfliksa.

Screen
Screen © Facebook Media Expert | Media Expert
Screen
Screen © Facebook RTV Euro AGD | RTV Euro AGD

Wśród marek, które wykorzystały premierę drugiego sezonu "1670", standardowo znalazła się Ikea. Sieć sklepów z końcem czerwca wykorzystała okazję i stworzyła RTM w nawiązaniu do lotu Sławomira Uznańskiego-Wiśniewskiego w kosmos.

Screen
Screen © Facebook IKEA | IKEA

IKEA poszła o krok dalej i opublikowała na Instagramie "Elementarz dla losem szlacheckim utrudzonych", w którym znalazły się podpowiedzi, jak skutecznie wypocząć – oczywiście wykorzystując w tym celu asortyment IKEI.

Screen
Screen © Instagram ikeapolska | Ikea Polska
Screen
Screen © Licencjodawca | Ikea Polska
Screen
Screen © Licencjodawca | Ikea Polska
Screen
Screen © Instagram ikeapolska | Ikea Polska
Screen
Screen © Instagram ikeapolska | Ikea Polska

Sieć sklepów Żabka zamieściła w mediach społecznościowych nawiązanie do głównego bohatera serialu – Jana Pawła.

Screen
Screen © Facebook Żabka Polska | Żabka Polska

BLIK postawił na zabawną grę słów i grafiki m.in. na Facebooku.

Screen
Screen © Facebook BLIK | BLIK
Screen
Screen © Facebook BLIK | BLIK

Pasibus wykorzystał zaś cytat z serialu "Świetnie! Zapiszmy ten pomysł, żeby nam nie wyleciał i myślmy dalej".

Screen
Screen © Facebook Pasibus | Pasibus

Tyskie postanowiło "przejść na Ty" z Andrzejem, znienawidzonym sąsiadem głównego bohatera serialu.

Screen
Screen © Facebook Tyskie | Tyskie

Hortex zachęca do spróbowania kuchni chłopskiej, a konkretnie grochówki.

Screen
Screen © Facebook Hortex | Hortex

Spółka PKP postawiła na rymowankę, zaś grafika prezentuje stację Adamczycha, w której toczy się akcja "1670".

Screen
Screen © Facebook PKP S.A. | PKP S.A.

Marka Barwa, produkująca naturalne kosmetyki, postanowiła nawiązać do mydła "walczącego z brudem".

Screen
Screen © Facebook Barwa | Barwa

InPost również przygotował grafiki, m.in. z "paczkomatem sarmackim".

Screen
Screen © Facebook InPost | InPost
Screen
Screen © Instagram inpostpl | InPost

Aldi i Lidl w stylistyce nawiązującej do serialu Netfliksa promowały zaś wybrane produkty.

Screen
Screen © Facebook ALDI Polska | ALDI Polska
Screen
Screen © Facebook Lidl Polska | Lidl Polska

Dafi zachęca do "zaczerpnięcia wody z dzbana".

Screen
Screen © Facebook Dafi | Dafi

Kliniki okulistyczne Optegra przekonuje, że niewłaściwa troska o oczy hańbę przynosić może".

Screen
Screen © Facebook Optegra Zobacz więcej | Optegra Zobacz więcej

Sklep z narzędziami YATO postanowił zareklamować swój klucz narzędziowy 1670.

Screen
Screen © Facebook YATO Polska | YATO Polska

Spy Shop poleca szlachcicom i szlachciankom swoje produkty, m.in. dyktafon do nagrywania sejmików szlacheckich.

Screen
Screen © Facebook Spy Shop | Spy Shop

Sieć fitness klubów Zdrofit poinformowała natomiast, że środowy trening ma mieć 1670 powtórzeń.

Screen
Screen © Facebook Fitness Klub ZDROFIT | Fitness Klub ZDROFIT

Legia Warszawa zamieściła zdjęcie w stroju szlacheckim swojego piłkarza, który w ostatnim meczu strzelił gola w 70. minucie.

W podobnej stylistyce Legia promuje pakiet biletów na mecze domowe w fazie grupowej Ligi Konferencji.

Screen
Screen © Licencjodawca

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"