Marta Łysiak: z Google na szefową nowej firmy Group One

Marta Łysiak dołączyła do zespołu Group One, będzie szefową nowej firmy współpracującej z należącym do tego holdingu domem mediowym Value Media. Poprzednio przez 9 lat pracowała w Google m.in. jako strategic partner manager w zespole YouTube’a.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Marta Łysiak: z Google na szefową nowej firmy Group One
Marta Łysiak

- Sieć, a przede wszystkim social media to środowisko interaktywne, a więc bezwzględnie szczere - szablony kreatywne, produkcyjne i mediowe przeklejone jeden do jednego z telewizji czy nawet klasycznych formatów „bannerowych” po prostu nie działają. Dziś wszyscy klienci wiedzą już, że powinni tam być, a influencerzy i YouTube znajdą się w każdym mediowym briefie. Mało kto jednak wie, jak budować obecność marek w tych kanałach dobrze. Tak, żeby była autentyczna i żeby internauci sami chcieli się w nią angażować, zamiast odrzucać jako nienaturalną. Zarówno po stronie klienckiej, jak i agencyjnej, istnieje w Polsce na tym polu luka - opisuje Kamil Wiszowaty, odpowiedzialny za firmy mediowe należące do Group One.

- Rozwijamy się na tym polu od kilku lat, ale przy obecnej skali i ogromnych potrzebach klientów, zdecydowaliśmy się po raz kolejny na sprawdzony biznesowy ruch: ściągamy z rynku osobę, która jest najlepsza, bo zna środowisko od wewnątrz. Wierzę, że strategia, która okazała się strzałem w dziesiątkę m.in. przy tworzeniu SalesTube, i tym razem zapewni nam pozycję nr 1. Marta Łysiak, mając doświadczenie Google, YouTube i UK, zbuduje u nas strukturę i know how na poziomie, którego nie miała dotąd żadna agencja. A dzięki całemu zapleczu grupy będziemy mogli zaoferować klientom całościowy consulting: od strategii, przez kreację, po produkcję i media - zapowiada Wiszowaty.

Marta Łysiak od 2008 roku była związana z Google. Przez ostatniej dwa lata pełniła funkcję strategic partner managera w londyńskim oddziale YouTube’a, odpowiadała za region Europy Środkowo-Wschodniej. Współpracowała z najpopularniejszymi youtuberami i doradzała kluczowym klientom Google’a, jak tworzyć treści na YouTube’a. Pracowała przy projektach dla firm i marek takich jak m.in. Nestle, Avon, L'Oreal, Unilever, ING, Millennium, Allegro, Asos, BBC i Tymbark.

- W Group One będę w stanie połączyć 2 rzeczy: z jednej strony szyć strategie na miarę, pod digitalowe DNA i w stylu naturalnym dla tego środowiska, bez nienaturalnych „przeklejek” z „dużych” kampanii ATL. Z drugiej - dzięki potężnemu zapleczu Value Media, będziemy w stanie zaoferować klientom obsługę procesu od A do Z, od consultingu i strategii, przez produkcję i media. Czym będziemy się różnić od podmiotów już działających na rynku? Część z nich to raczej agencje zrzeszające influencerów. Inne, nawet jeśli sięgają po kreację, mają nieporównywalnie mniejsze od Group One zaplecze i możliwości wdrożenia kampanii tak, żeby na każdym etapie zadbać o standard - opisuje Marta Łysiak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele