Ulman jest odpowiedzialna za opracowanie spójnych strategii dotarcia do użytkowników w dotychczasowych i nowych grupach docelowych oraz wsparcie zespołów w efektywnym wdrażaniu zaproponowanych strategii.
W nowej roli koordynuje pracę zespołu promocji marki i raportuje do Elżbiety Flasińskiej, dyrektorki marketingu B2C w Grupie Pracuj.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-pracuj-mniejszy-zysk-ogloszenia-drozsze-o-10-proc-wplywy-na-ukrainie-65-proc-w-dol ##
Marta Ulman przez ostatnich sześć lat była związana z GoldenSubmarine, gdzie na stanowisku head of strategy w warszawskim oddziale agencji odpowiedzialna była za przygotowanie strategii komunikacji digital oraz zintegrowanej dla obecnych i potencjalnych klientów firmy. Wcześniejsze doświadczenia zdobywała w agencjach 24/7Communication oraz 38 Content Communication.

W jej portfolio projektów znajdują kampanie dla takich marek, jak m.in. McDonald’s, Lotte Wedel, Grupa Żywiec, WizzAir, Ikea czy ING.











