Marta Żmuda Trzebiatowska nową ambasadorką Avonu

Obok Małgorzaty Kożuchowskiej w roli ambasadorki marki kosmetycznej Avon występuje aktorka Marta Żmuda Trzebiatowska. Firma w tym roku wdraża także nową strategię „Avon się sprawdza”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marta Żmuda Trzebiatowska nową ambasadorką Avonu

Nowa ambasadorka Avonu, Marta Żmuda Trzebiatowska, wystąpi w sesji zdjęciowej promującej katalog 2/2018, dostępny od 18 stycznia 2018 r. Kolejne sesje z udziałem aktorki będą prezentowane w następnych katalogach. Nowa twarz marki firmuje swoim nazwiskiem szminkę „Moc koloru”, mascarę Big&False oraz kredkę do oczu i podkład z linii True.

W pierwszej odsłonie nowej strategii „Avon się sprawdza”, firma zaplanowała kampanię PR i digital z udziałem Marty Żmudy Trzebiatowskiej oraz działania skierowane bezpośrednio do konsumentów. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Garden of Words.

Markę Avon w roli ambasadorki promuje również Małgorzata Kożuchowska, która wystąpiła m.in. w ostatniej, świątecznej kampanii brandu wraz z bohaterami serialu Rodzinka.pl, w którym wciela się w jedną z głównych ról.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji