Martyna Adamczyk kierownikiem działu call centre w Provident Polska

Martyna Adamczyk objęła stanowisko kierownika działu call centre w Provident Polska. Jest odpowiedzialna za zarządzanie infrastrukturą działu kontaktów z klientami oraz zespołami konsultantów, reklamacji, wsparcia obsługi roszczeń ubezpieczeniowych i telemarketingu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Adamczyk będzie w Provident Polska zarządzać 140-osobowym zespołem konsultantów w instytucji finansowej, która dziennie za pośrednictwem infolinii obsługuje 6500 kontaktów.

Od początku kariery zawodowej Adamczyk związana jest z firmami świadczącymi usługi call centre i działami obsługi klienta. Jest menedżerem z dziesięcioletnim doświadczeniem w zarządzaniu relacjami z klientami. Poprzednio pełniła funkcję dyrektora zarządzającego w pionie operacji w firmie obsługującej infolinie w Polsce - platformie call centre Internet Group. Dotychczas pracowała dla 150 klientów.

grafika

Adamczyk ukończyła zarządzanie na Wydziale Ekonomii Akademii Podlaskiej w Siedlcach. W wolnym czasie lubi grać w brydża. Jej hobby to również taniec ludowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"