Jak wynika z najnowszy danych AGB Polska w marcu największy wzrost oglądalności odnotował TVN. W porównaniu z lutym oglądalności programów stacji wzrosła z 12,9% do 13,7%. Powód do zadowolenia nie ma Polsat. Stacja Zygmunta Solorza zanotowała kolejny spadek tym razem z 16,9% do 15,7%.
month 03/2003 ChannelAMRSHR %TVP11 812 31426,60%TVP21 394 36320,50%Polsat1 068 01215,70%TVN931 84013,70%TV4264 8673,90%TN/TVPULS14 8400,20%Tele525 4020,40%TVN7122 9731,80%TVP 3 tot.398 0705,80%
month 02/2003 ChannelAMRSHR %TVP11 909 25227,10%TVP21 417 39520,10%Polsat1 189 83616,90%TVN909 94012,90%TV4258 7753,70%TN/TVPULS21 1500,30%Tele523 3460,30%TVN7129 7491,80%TVP 3 tot.394 6035,60%Z rynku z reklam najwięcej zbiera TVN, stacja, która dociera do około 80% mieszkańców Polski.
CHANNELmarzecC+306 060Discovery1 982 650POLSAT156 733 475RTL7/TVN713 403 580TV414 945 470TVN166 301 140TVP1122 521 700TVP266 899 425TVPReg/TVP39 496 770Total552 590 270

Dane: AGB Polska (oficjalne cenniki)











