Żyjemy w czasach, w których coraz silniej dominuje schemat kobiety niezależnej, sięgającej śmiało po swoje marzenia. Tymczasem, aż 89% spośród wszystkich Polek powyżej 30 roku życia nigdy nie rozmawiało z nikim na temat powiększenia piersi. Także te, które marzą o poprawie kształtu swojego biustu, często nie dzielą się takimi myślami z bliskimi.
Z kim Polka rozmawia najchętniej? 40% spośród kobiet myślących o powiększeniu biustu lub jego poprawie, rozmawia na ten temat z przyjaciółką, co piąta – ze swoim mężem. To wciąż jednak za mało. Dlatego powstała kampania Love Your Look. Skierowana jest ona do kobiet, które chcą poprawić wygląd swoich piersi z przyczyn estetycznych lub medycznych (ze względu na przebytą mastektomię). Akcja ma pomóc Polkom w zebraniu wszelkich kluczowych informacji dotyczących operacji powiększania lub rekonstrukcji piersi.

Inicjatorem kampanii jest marka Mentor, lider najwyższej, jakości implantów piersi. Firma Mentor należy od 2009 r. do koncernu Johnson & Johnson.
Więcej informacji na stronie internetowej: www.loveyourlook.co.uk
[1] Wyniki badań agencji TNS Polska, przeprowadzone na zlecenie Mentor, wśród losowej, reprezentatywnej ogólnopolskiej próby 390 Polek w wieku 30 lat i więcej, w ramach badania kwestionariuszowego metodą CATI.

dostarczył
infoWire.pl











