'Masmix. Smak wyjątkowych chwil'

Z początkiem marca rusza nowa kampania reklamowa Masmixu.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Film „Pobudka” przygotowany został przez Raisio Polska Foods wraz z agencją Testardo Red Cell. 

Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku i zaprezentowanie Konsumentom nowego pozycjonowania i nowego hasła: Masmix. Smak wyjątkowych chwil.

Spot po raz pierwszy został wyemitowany w czwartek, 1 marca 2007 r., przez najważniejsze polskie stacje telewizyjne (m.in. TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN i TVN7, TVN24, TVN Style).

Za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii z ramienia Rasio Polska Foods jest odpowiedzialna Katarzyna Tajchman - Brand Manager Marki Masmix od czerwca 2006r.  Autorem koncepcji reklamy jest zespół kreatywny agencji reklamowej Testardo Red Cell – Agnieszka Soczewka (dyrektor artystyczny), Łukasz Gromkowski (copywriter) i Paweł Niezgoda (dyrektor kreatywny). Raisio Polska Foods współpracuje z agencją Testardo Red Cell od 2002 roku. W tym czasie zrealizowane zostały kampanie Masmixu, Masmixu Kulinarnego i Masmixu Royal, a także pierwszej polskiej margaryny pomagającej obniżyć poziom złego cholesterolu – Benecol.

Spot został zrealizowany przy współpracy domu produkcyjnego Tandem Taren-To. Za reżyserię i zdjęcia odpowiedzialna jest uznana i wielokrotnie nagradzana Dorota Kędzierzawska. Kampanię zaplanował i wykupił dom mediowy ZenithOpimedia.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu