Mateusz Kusznierewicz promuje drugą edycję konkursu Siemens „Kocham TO!”

Ruszyła druga edycja konkursu „Kocham TO!”, przeznaczonego dla konsumentów wyróżniających się ciekawymi pasjami. Ambasadorem kampanii jest żeglarz Mateusz Kusznierewicz.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach zadania konkursowego uczestnicy mają opisać i jak najciekawiej przedstawić swoją pasję i miejsca na świecie, które są z nią powiązane. Zgłoszenia przyjmowane na stronie internetowej akcji oceni Mateusz Kusznierewicz, mistrz olimpijski i mistrz świata w żeglarstwie.

Konkurs potrwa do 12 września 2017 r.

Kampania będzie oparta o niestandardowe działania w mediach społecznościowych – FacebookAds, IndaHash i komunikacji na profilu Siemens Home na Facebooku, której głównym bohaterem będzie Kusznierewicz.

Za jej przygotowanie odpowiada agencja Insignia. Za działania PR odpowiada BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu