Mazurski Smak w nowej odsłonie kampanii podkreśla naturalne pochodzenie

Mlekpol rozpoczął nową kampanię marki Mazurski Smak, w której przede wszystkim zwraca uwagę na naturalne pochodzenie produktów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mazurski Smak w nowej odsłonie kampanii podkreśla naturalne pochodzenie

Marka Mazurski Smak prowadzi ogólnopolską kampanię pod hasłem „To się bierze z natury”. Jej celem jest pokazanie szerokiemu gronu konsumentów produktów powstających z najwyższej jakości polskiego mleka i podkreślenie smaku kojarzącego się z naturalnością, sielskością, spokojem, a także wiejskim i czystym klimatem.

W reklamach wykorzystano akwarelowe kreacje, które odwołują się do sentymentu, jakim Polacy darzą Krainę Wielkich Jezior i prezentują im największe atuty marki Mazurski Smak.

- Komunikację marketingową rozpoczynamy przed Wielkanocą, aby podkreślić różnorodne kulinarne zastosowanie produktów, których pyszny smak i tradycyjna receptura idealnie sprawdzą się do przygotowania dań na świąteczny stół. Właśnie w tym okresie działania skierowane będą na silną obecność w telewizji. Artystyczne, akwarelowe animacje przekażą największe zalety pochodzenia produktów – naturalność, czystość oraz sielankowy klimat mazurskiej wsi, przywołujący wspomnienia z dzieciństwa – mówi Dorota Grabowska, kierownik marketingu SM Mlekpol.

Działania marketingowe będą prowadzone przez cały 2022 rok. W wakacje twarogi, masła, śmietany oraz mleka pokazane zostaną w kontekście mazurskiego lata, naturalnie kojarzonego z pochodzeniem marki. Działania display będą też wsparciem w okresie Bożego Narodzenia.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Lucyna Kulągowska, brand manager marki oraz agencje Los Mejores i Wavemaker (GroupM).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"