Zmiana dotyczy ponad 600 tys. klientów i polega na wymianie danych pomiędzy systemami informatycznymi. Skutkuje to koniecznością ich wyłączenia na jeden weekend. W związku z tym w dniach 16-19 października (w godzinach od 23:00 w piątek do godz. 6:00 w poniedziałek) dostęp do mBanku będzie ograniczony.
W tym czasie nie będzie działać serwis transakcyjny banku, aplikacja mobilna oraz system SMS. Oznacza to m.in. brak możliwości realizacji przelewów, a także wpłat na rachunki. mLinia banku i otwarte w weekend placówki będą działać w trybie informacyjnym.
Niemal przez cały weekend bank będzie natomiast realizował transakcje kartami płatniczymi. Klienci będą mogli także swobodnie wypłacać pieniądze z bankomatów. W czasie przerwy karty będą wyłączone na krótki czas, w sobotę w godzinach 5:00-8:30 oraz w niedzielę między godziną 1:00 a 4:00.

Bank powiadomił dziś klientów o dacie planowanego łączenia systemów na swojej stronie internetowej. O przerwie dowiedzą się także z automatycznych komunikatów na mLinii, poprzedzających wszystkie rozmowy z konsultantami. Bank prześle też użytkownikom informacje w serwisie transakcyjnym, widoczne po zalogowaniu na rachunek, oraz SMS-y i e-maile.
Po zmianie systemu
Do nowego serwisu mBanku przeniesione zostaną wszystkie posiadane przez klientów dawnego MultiBanku i Private Bankingu produkty i usługi (numery rachunków nie zmienią się). Do zalogowania się do systemu użytkownik będzie używał dotychczasowego identyfikatora (numeru klienta) i hasła, a w przypadku klientów posiadających rachunek w dawnym MultiBanku oraz mBanku – dwóch identyfikatorów i haseł.
Udostępnienie nowego systemu oznacza zamknięcie serwisu transakcyjnego, strony informacyjnej oraz aplikacji mobilnej dawnego MultiBanku. Więcej informacji na temat udostepnienia serwisu mBanku znaleźć można pod adresem: www.mBank.pl/nowy-serwis

Jak będzie działać mBank podczas planowanej przerwy weekendowej:
- karty płatnicze i bankomaty – dostępne (z wyjątkiem: sobota 5:00-8:30 oraz niedziela 1:00-4:00),
- mLinia banku – dostępna w trybie informacyjnym,
- Placówki banku – dostępne w trybie informacyjnym,
- Punkty Aspiro – dostępne w trybie informacyjnym ,
- serwis transakcyjny – niedostępny,
- aplikacja mobilna – niedostępna,
- usługa SMS – niedostępne,
- wpłatomaty w placówkach banku – niedostępne.
dostarczył

infoWire.pl











