mBank w nowej kampanii zwraca uwagę, że „#SłowaMająMoc” (wideo)

Ruszyła internetowa kampania mBanku pod hasłem „#SłowaMająMoc”. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na moc słów, które piszemy w internecie i zachęcenie zadowolonych z jakości obsługi klientów banku do podzielenia się pozytywnymi wrażeniami w mediach społecznościowych przy użyciu hashtagu #SłowaMająMoc. Za akcję odpowiada agencja VML Poland.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
mBank w nowej kampanii zwraca uwagę, że „#SłowaMająMoc” (wideo)

- Jesteśmy świadomi, że w świecie wirtualnym mamy tendencję do krytykowania, a komplementy wolimy dawać osobiście - w prywatnej wiadomości czy twarzą w twarz. Podobnie jest z opiniami o banku. Jeśli jednak któryś z naszych pracowników zasłuży na ciepłe słowo zachęcamy, by klient napisał o tym i oznaczył swoją wypowiedź hasztagiem #SłowaMająMoc. Zadbamy, by taki komentarz dotarł do odpowiedniej osoby, dzięki temu jej dzień będzie lepszy - opisuje akcję Izabela Kwiatkowska, specjalista ds. komunikacji w mediach społecznościowych w mBanku.

 

Na stronie internetowej slowamajamoc.com mBank zachęca klientów do pokazania, jak wielką moc mają ich słowa i opisania na dowolnych platformach społecznościowych sytuacji, w której pracownik banku w dowolnej codziennej sytuacji pozytywnie ich zaskoczył. Dzięki hashtagowi #SłowaMająMoc każdy komentarz zostanie odnaleziony i przekazany pracownikom mBanku. Najciekawsze historie zostaną nagrodzone.

- Głównym narzędziem komunikacji jest film pokazujący reakcje ludzi na mile słowa. Podczas jego nagrywania rozmawialiśmy z bohaterami, a ich mimika zmieniała się z każdą wypowiedzią. Zależało nam na tym, by uchwycić, jak pięknie wygląda każda twarz, niezależnie od wieku, gdy się mimowolnie uśmiecha słysząc pozytywne informacje. I to właśnie jest cel naszych działań - zachęcenie do przekazywania sobie pozytywnych słów także w sieci - dodaje Izabela Kwiatkowska.

Na potrzebny akcji agencja VML Poland przygotowała stronę internetową www.slowamajamoc.com oraz film opublikowany na fanpage’u marki oraz na jej kanale YouTube. Działania w ramach pierwszego flightu kampanii prowadzone będą do 23 grudnia. Towarzyszyć im będzie drugi spot, który zostanie wkrótce opublikowany.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu