McCann Erickson przygotowała kampanię kart MasterCard

Ruszyła w Polsce nowa kampania MasterCard z serii "Bezcenne". Tymrazem kampania skierowana jest do właścicieli małych i średnichfirm. Kampanię przygotowała agencja McCann Erickson.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest zachęcenie właścicieli małych i średnichprzedsiębiorstw do zainteresowania się kartami systemu MasterCardwydawanymi we współpracy z bankami oraz wzmocnienie świadomościMasterCard jako marki oferującej produkty dla firm.

W ramach kampanii, spoty reklamowe będą emitowane w stacji TVN24, zaś ogłoszenia prasowe ukażą się m.in. w  tytułach: "Newsweek","Puls Biznesu", "Gazeta Prawna". Kampania rozpoczęła się wewrześniu. Media zaplanował i zakupił Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"