Kampania "Public Money ATM", zrealizowana przez McCann Poland i Mastercard, zdobyła Grand Prix w kategorii Ambient & Experiential (One-Channel Drum / OUT OF HOME) oraz sześć kolejnych statuetek: dwie Silver Drum w kategoriach: Digital & Mobile Creativity oraz Creative Use of Media – TV & Other Screens i cztery statuetki Bronze Drum w kategoriach: Direct, Creative Use of Technology, Use of Technology oraz Innovative Use of Technology
Najwyższe wyróżnienie festiwalu, czyli tytuł Agencji Sieciowej Roku, po raz kolejny przypadło McCann CEE – a wkład i kampanie stworzone przez McCANN Poland były kluczowym elementem tego sukcesu.
– Tegoroczne zgłoszenie "Public Money ATM" to przykład kampanii, w której kreatywność wykracza poza granice tradycyjnej reklamy i realnie wpływa na rzeczywistość społeczną. Połączenie technologii, funkcjonalności i celu społecznego przyniosło efekt, który został doceniony nie tylko przez międzynarodowe jury, ale przede wszystkim przez samych obywateli – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCann Poland.

Dzięki tak dużej liczbie statuetek otrzymanych na tegorocznym festiwalu Golden Drum, McCann Poland kolejny rok z rzędu uplasował się w ścisłej czołówce agencji, a McCann CEE – dziewiąty rok z rzędu – zdobył miano agencji sieciowej roku.
Trofea dla czterech innych agencji
Pięć statuetek zdobyła Feeders Agency - za projekt "Rakiettoni" dla marki Lubella (Maspex), czyli makaron w kształcie tenisowych rakiet na cześć Igi Świątek.
Nagrodzono go złotem w kategorii Real-Time Action Content oraz czterema brązami -w kategoriach: PR, Sport, Digital Media Engagement i Real-Time Engagement.

Feeders Agency ponadto zajęła drugie miejsce w rankingu Independent Agency of the Year.
Dwie nagrody zdobyła agencja Dentsu Creative Warsaw za projekt "The First Exhibition" dla marki Audi (Volkswagen Group Polska). To dwie brązowe statuetki w kategoriach: PR oraz Art.
Srebrem nagrodzono dwie agencje: Saatchi&Saatchi Warsaw za projekt "Flood-made billboards" dla Psia Brać w kategorii Ambient & Experiential oraz Publicis Warsaw za "Tax The Pain" dla Fundacji K.I.D.S w kategorii Games.











