Pięć polskich agencji z nagrodami na Golden Drum 2025

McCann Poland, Feeders Agency, Saatchi&Saatchi, Publicis Warsaw i Dentsu Creative Warsaw zostały nagrodzone na tegorocznym festiwalu reklamowym Golden Drum 2025.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Pięć polskich agencji z nagrodami na Golden Drum 2025
Pięć polskich agencji z nagrodami na Golden Drum

Kampania "Public Money ATM", zrealizowana przez McCann Poland i Mastercard, zdobyła Grand Prix w kategorii Ambient & Experiential (One-Channel Drum / OUT OF HOME) oraz sześć kolejnych statuetek: dwie Silver Drum w kategoriach: Digital & Mobile Creativity oraz Creative Use of Media – TV & Other Screens i cztery statuetki Bronze Drum w kategoriach: Direct, Creative Use of Technology, Use of Technology oraz Innovative Use of Technology

Najwyższe wyróżnienie festiwalu, czyli tytuł Agencji Sieciowej Roku, po raz kolejny przypadło McCann CEE – a wkład i kampanie stworzone przez McCANN Poland były kluczowym elementem tego sukcesu.

– Tegoroczne zgłoszenie "Public Money ATM" to przykład kampanii, w której kreatywność wykracza poza granice tradycyjnej reklamy i realnie wpływa na rzeczywistość społeczną. Połączenie technologii, funkcjonalności i celu społecznego przyniosło efekt, który został doceniony nie tylko przez międzynarodowe jury, ale przede wszystkim przez samych obywateli – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCann Poland.

Dzięki tak dużej liczbie statuetek otrzymanych na tegorocznym festiwalu Golden Drum, McCann Poland kolejny rok z rzędu uplasował się w ścisłej czołówce agencji, a McCann CEE – dziewiąty rok z rzędu – zdobył miano agencji sieciowej roku.

Trofea dla czterech innych agencji

Pięć statuetek zdobyła Feeders Agency - za projekt "Rakiettoni" dla marki Lubella (Maspex), czyli makaron w kształcie tenisowych rakiet na cześć Igi Świątek.

Nagrodzono go złotem w kategorii Real-Time Action Content oraz czterema brązami -w kategoriach: PR, Sport, Digital Media Engagement i Real-Time Engagement.

Feeders Agency ponadto zajęła drugie miejsce w rankingu Independent Agency of the Year.

Dwie nagrody zdobyła agencja Dentsu Creative Warsaw za projekt "The First Exhibition" dla marki Audi (Volkswagen Group Polska). To dwie brązowe statuetki w kategoriach: PR oraz Art.

Srebrem nagrodzono dwie agencje: Saatchi&Saatchi Warsaw za projekt "Flood-made billboards" dla Psia Brać w kategorii Ambient & Experiential oraz Publicis Warsaw za "Tax The Pain" dla Fundacji K.I.D.S w kategorii Games.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów