McDonald’s reklamuje lody czekoladowe (wideo)

W nowej kampanii lokali gastronomicznych McDonald’s reklamowane są lody o smaku czekoladowym. Akcję przygotowały firmy marketingowe DDB Warszawa i OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
McDonald’s reklamuje lody czekoladowe (wideo)

W spocie dwóch chłopaków je lody czekoladowe kupione w McDonaldzie, a jeden z nic przechwala się, że już kilkanaście lat temu miał pomysł, żeby wprowadzić do sprzedaży tę wersję smakową. Okazuje się, że nie wyglądało to dokładnie tak, jak opowiada bohater.

Desery lodowe o smaku czekoladowym pojawiły się w menu lokali gastronomicznych McDonald’s jesienią ub.r. Są dostępne także z zestawami McFlurry. Wcześniej lody w McDonaldzie były tylko o smaku waniliowym.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mcdonald-s-burgery-maestro-reklamowane-w-malej-burgerowni-wideo,7171086306621569a ##

 

Działania reklamujące McDonald’s obejmują m.in. telewizję oraz internet.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa DDB Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji