MEC obronił budżet mediowy PPF Hasco-Lek

Dom mediowy MEC nadal będzie obsługiwał firmę farmaceutyczną PPF Hasco-Lek w zakresie planowania i zakupu mediów. Współpracę przedłużono w wyniku przetargu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

MEC będzie pracował dla kilkunastu marek PPF Hasco-Lek, takich jak m.in. Ibum, DIH, Blumag jedyny, Ulgix, Valused i Acti-Trin. Dotychczas wiodącym medium w ich komunikacji była telewizja, natomiast w br. mają do niej zostać dołączone nowe narzędzia komunikacyjne.

Zlecenie to MEC zdobył w przetargu - koordynowanym przez Instytut Audytu Mediowego - w finale którego wygrał z Universal McCann. Tym samym będzie kontynuował współpracę z PPF Hasco-Lek, rozpoczętą w 2008 roku od promocji preparatu Ibum.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+