STS podjął tę decyzję w porozumieniu z Lechem Poznań. Udostępnił fundacji miejsce na froncie koszulek.Koszulki, po zakończeniu udziału Kolejorza w rozgrywkach europejskich 2020/2021 zostaną zlicytowane, a dochód pozwoli na pomoc podopiecznym fundacji.
- W związku z tym, że w Szwecji zabronione jest reklamowanie nielicencjonowanych w tym kraju firm bukmacherskich, jako spółka respektująca regulacje prawne, postanowiliśmy w porozumieniu z Lechem Poznań udostępnić miejsce na koszulkach fundacji Sport Twoją Szansą. Wierzymy, że dzięki naszej inicjatywie wesprzemy działalność fundacji. Jednocześnie zależy nam na zwróceniu uwagi na problem szarej strefy zakładów wzajemnych w Polsce. Obecnie około połowa rynku online należy do firm działających w Polsce nielegalnie. Traci na tym budżet państwa, kluby sportowe, a dla rodzimych firm działających legalnie i płacących w Polsce podatki, stanowią one nieuczciwą konkurencję - powiedział Mateusz Juroszek, prezes STS.

Fundacja Sport Twoją Szansą funkcjonuje od 2014 roku, prowadząc działania na rzecz rozwoju polskiego sportu. Wspiera talenty, zapewniając im pomoc materialną oraz merytoryczną. Fundacja powstała z inicjatywy firmy STS. Jej współpraca z Lechem Poznań ma swoje początki w 2017 roku, kiedy piłkarze Kolejorza rozegrali mecz w koszulkach z logo fundacji Sport Twoją Szansą. Trykoty zostały następnie zlicytowane, a dochód został przeznaczony na wsparcie podopiecznych organizacji. Jednocześnie Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań został członkiem Rady Honorowej fundacji.











