Media Profil wydał magazyn dla osób aktywnych fizycznie

Wydawnictwo custom publishing Media Profil na zlecenie firmy Regis wydało półrocznik „Supersylwetka” - lifestylowe pismo skierowane do osób aktywnych fizycznie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Magazyn, który ukazał się pod koniec marca, zawiera porady specjalistów i trenerów dotyczące dbania o sylwetkę, ćwiczeń fizycznych czy diety. Pismo liczy 36 stron. Jego redaktorem naczelnym jest Anna Suszka.

„Supersylwetka” ukazała się w nakładzie 20 tys. egz. Magazyn jest dostępny bezpłatnie w 150 wybranych klubach fitness w Polsce. Jest też sprzedawany w salonikach Empik w cenie 4,90 zł.

grafika

Firma Regis jest producentem suplementów diety.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela