Mediacap i Equinox za 11 mln zł wypromują przedsiębiorczość

Firma Mediacap Polska i należąca do niej agencja Scholz & Friends Warszawa oraz dom mediowy Equinox Polska wygrały przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na przygotowanie i realizację kampanii promującej przedsiębiorców i przedsiębiorczość. Budżet akcji to prawie 11 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania, którą przygotuje i zrealizuje konsorcjum złożone z firm Mediacap Polska, Scholz & Friends Warszawa i Equinox Polska, będzie mieć na celu poprawę wizerunku przedsiębiorców i promocję postaw przedsiębiorczych. Akcja, o zasięgu ogólnopolskim, jest zaplanowana na jesień. Budżet projektu to 10,995 mln zł brutto.

Scholz & Friends Warszawa będzie odpowiadać za  kreację ATL kampanii, Mediacap Polska - za realizację działań eventowych i BTL oraz koordynację wszystkich działań, a Equinox Polska - za planowanie i zakup mediów.

W przetargu dotyczącym tej akcji brały jeszcze udział Media Group, a także dwa konsorcja: ArtGraph i Star Media oraz Partner of Promotion, Tailor & Baker i Maxus Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+