Mercedes-Benz Vans w Polsce podsumowuje akcję #stepschallenge - zwycięski zespół przekazał nagrodę na cele charytatywne

Budowanie relacji w grupie, integracja, a także mobilizacja do spontanicznego wysiłku fizycznego w szczytnym celu – to tylko kilka elementów tegorocznej akcji #stepschallenge organizowanej wewnątrz struktur Mercedes-Benz Vans. Światowa inicjatywa giganta motoryzacji przyniosła imponujące wyniki.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kilkanaście zespołów Mercedes-Benz Vans z całego świata, kilkuset uczestników i jeden przyświecający im cel: – W przypadku naszego teamu to oznaczało 12 milionów kroków w ciągu miesiąca. Biorąc pod uwagę tryb życia wielu z nas – pracę biurową czy obowiązki domowe – to spore wyzwanie. Właśnie dlatego stworzyliśmy manual dla naszych pracowników, który podpowiadał im, jak wprowadzić spontaniczną aktywność do codziennego życia. W humorystycznym tonie zachęcaliśmy np. do regularnych spacerów z czworonogami czy parkowania samochodu w najdalszym zakątku parkingu. Okazuje się, że także przeliczanie krótkich, ale regularnych aktywności, takich jak wejście na dane piętro biurowca, na spalone kalorie jest bardzo motywujące – wyjaśnia Jan Zachel z Mercedes-Benz Polska.

Osiąganie przynajmniej 10 tysięcy kroków dziennie to wytyczne wielu organizacji prozdrowotnych, w tym np. WHO. Ta liczba ma zapewnić utrzymanie dobrego, ogólnego poziomu zdrowia, wpływając pozytywnie przede wszystkim na układ kardiologiczny, oddechowy czy metaboliczny. Codzienne uzyskiwanie tego wyniku może też przynieść ulgę psychiczną – spacery na świeżym powietrzu i każda forma aktywności fizycznej pozwalają na oderwanie się od natłoku obowiązków i spraw, wyzwalając przy tym wyrzut hormonów poprawiających samopoczucie, np. endorfin.

Zespół Mercedes-Benz Vans w Polsce zajął w wyzwaniu drugie miejsce – laur zwycięzcy przypadł zespołowi z Wielkiej Brytanii. – W tym przypadku to nie wygrana jest najważniejsza, a budowanie wartościowych, wieloletnich nawyków, a przede wszystkim wsparcie charytatywne wybranej organizacji. Nasz zespół przekaże 10 tysięcy złotych na wsparcie działań Polskiego Czerwonego Krzyża – mówi Jan Zachel z Mercedes-Benz Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa