Mercedes-Benz zaczął przetarg na globalną obsługę mediową

Kilkanaście tygodni po rozstrzygnięciu globalnego przetargu na obsługę reklamową i wyborze agencji Publicis, koncern samochodowy Mercedes-Benz rusza z przetargiem na globalną obsługę mediową. Obecnie współpracuje w tym zakresie z OMG i Wavemaker.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mercedes-Benz zaczął przetarg na globalną obsługę mediową

Od początku lipca obsługą reklamową firmy będzie zajmować się specjalnie utworzona w strukturze Publicis Groupe agencja Publicis Emil. Będzie pracować dla tego producenta samochodów na 37 rynkach, z wyłączeniem USA i Chin.

Teraz Mercedes-Benz rusza z przetargiem na obsługę mediową. Obsługi w tym zakresie bronić będą OMG (odpowiada za USA) i Wavemaker (pozostałe rynki).

Zysk netto Mercedesa w I kwartale br. wyniósł 2,85 mln dolarów, o 11 proc. mniej niż rok wcześniej. Przychody firmy w tym okresie wzrosły w skali roku o 3 proc., do 48 mln dolarów. Ogłoszono wzrost wydatków na nowe technologie i innowacje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+