Meta będzie pokazywać reklamy 3D na Facebooku i Instagramie. Partnerstwo z firmą Vntana

Koncern Meta oraz Vntana, firma z branży e-commerce nawiązały współpracę dotyczącą nowego formatu reklamowego. Dzięki partnerstwu marki będą mogły w prosty sposób zamieszczać reklamy swoich produktów w trójwymiarowej, interaktywnej formie.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Meta będzie pokazywać reklamy 3D na Facebooku i Instagramie. Partnerstwo z firmą Vntana

Vntana to platforma handlowa 3D, która pomaga markom, producentom i sprzedawcom detalicznym we wdrażaniu atrakcyjnych doświadczeń w handlu elektronicznym, sprzedaży B2B i mediach społecznościowych. Firma twierdzi, że w pełni zautomatyzowana, opatentowana optymalizacja 3D redukuje rozmiar plików nawet o 99 proc. bez udziału człowieka, dzięki czemu można natychmiast otrzymać pliki o typie i rozmiarze wymaganym w sieci, mediach społecznościowych i wirtualnych światach.

Reklamy 3D na Facebooku i Instagramie

Teraz poinformowano o nawiązaniu współpracy pomiędzy koncernem Meta, a Vntaną. W ramach partnerstwa Vntana uzyskała dostęp do AR Publishing API Mety w celu zautomatyzowania procesu tworzenia i publikacji materiałów 3D w reklamach. Rozwiązanie to ma zapewnić markom nowy, interaktywny sposób na wprowadzenie ich produktów do aplikacji Meta i nawiązanie kontaktu z klientami online, tworząc bardziej wciągające doświadczenie zakupowe.

Vntana pozwala markom przesyłać istniejące projekty 3D z takich programów jak Browzwear, Clo, Keyshot, Modo i innych, i automatycznie konwertować je do standardów Facebooka i Instagrama.

Modele 3D mogą być następnie publikowane przez Vntanę bezpośrednio na platformach Mety, dzięki czemu marki mają szansę znacznie usprawnić tworzenie reklam 3D.

grafika

API AR Publishing zostało ogłoszone w ub.r. z myślą o wybranych markach kosmetycznych, a najnowsza aktualizacja oznacza, że po raz pierwszy będzie ono obsługiwać także marki odzieżowe i obuwnicze.

Reklamy 3D pojawiają się w kanałach użytkowników na Facebooku i Instagramie, wyświetlając interaktywne, trójwymiarowe modele, które użytkownicy mogą dotykać i wchodzić z nimi w interakcję - przesuwając produkt, aby zobaczyć go pod każdym kątem.

- Technologia 3D i AR w reklamach internetowych to kolejna granica dla marek chcących nawiązać kontakt z cyfrowym konsumentem, i pierwszy krok w stronę metawersum - zaznacza w komunikacie Ashley Crowder, współzałożycielka i dyrektor generalny Vntana. - Współpraca z firmą Meta w celu zaoferowania markom możliwości zamieszczania obrazów 3D na jej platformie reklamowej to kolejny krok naprzód w kierunku demokratyzacji technologii 3D w branży detalicznej. Technologia ta przynosi korzyści zarówno detalistom, jak i konsumentom, ponieważ pozwala im lepiej zrozumieć produkt.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"