PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu” więcej z reklam. W dół „Gazeta Wyborcza”, „Polska”, „Fakt” i „Metro” (Top 10)
Topnieje przewaga „Faktu” nad konkurencją, „Przegląd Sportowy” wyprzedził „Metro”
„Metro” i „Polska” dużo mniej z reklam, w górę „Nasze Miasto” i „Rzeczpospolita”, liderem „Gazeta Wyborcza” (TOP 10)
„Przegląd Sportowy” wyprzedził „Metro”. „Fakt” na czele czytelnictwa dzienników
„Metrocafe.pl” przyznało: „naziści” niefortunnym określeniem przeciwników uchodźców
„Metrocafe.pl” przyznało: „naziści” niefortunnym określeniem przeciwników uchodźców
„Metro” zmienia się w „Metrocafe.pl” ze stronami lokalnymi. „Dostosowujemy się do oczekiwań czytelnika”
„Metro” zmienia się w „Metrocafe.pl” ze stronami lokalnymi. „Dostosowujemy się do oczekiwań czytelnika”
„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” zyskują reklamowo, w dół „Polska” i „Metro” (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” zyskują reklamowo, w dół „Polska” i „Metro” (TOP 10)
„Przegląd Sportowy” wyprzedził „Metro”. „Sport” z największym wzrostem (dane czytelnictwa dzienników za I półrocze)
„Fakt” na czele. „Przegląd Sportowy” wyprzedził „Metro” (dane czytelnictwa dzienników)
„Wakacje z Metrocafe” - specjalne wydanie „Metra” w nadmorskich kurortach
„Wakacje z Metrocafe” - specjalne wydanie „Metra” w nadmorskich kurortach
„Przegląd Sportowy” wyprzedził „Metro”. „Fakt” na czele czytelnictwa
Metrocafe.pl - nowy portal lifestylowy od Agory
Metrocafe.pl - nowy portal lifestylowy od Agory
Spada czytelnictwo dzienników ogólnopolskich. Na czele „Fakt” przed „Gazetą Wyborczą” i „Super Expressem”
Spada czytelnictwo dzienników ogólnopolskich. Na czele „Fakt” przed „Gazetą Wyborczą” i „Super Expressem”
„Nasze Miasto” z największym wzrostem reklamowym, w dół „Polska”, „Rzeczpospolita” i „Metro” (TOP 10)
„Nasze Miasto” z największym wzrostem reklamowym, w dół „Polska”, „Rzeczpospolita” i „Metro” (TOP 10)
Polacy coraz rzadziej sięgają po dzienniki ogólnopolskie. Liderem „Fakt” przed „Gazetą Wyborczą” i „Super Expressem”
Polacy coraz rzadziej sięgają po dzienniki ogólnopolskie. Liderem „Fakt” przed „Gazetą Wyborczą” i „Super Expressem”
Dzienniki o 6,4 proc. mniej z reklam. Mocno w dół „Rz” i „Puls Biznesu”, w górę tylko „Super Express” i „Metro” (TOP 10)
Dzienniki o 6,4 proc. mniej z reklam. Mocno w dół „Rz” i „Puls Biznesu”, w górę tylko „Super Express” i „Metro” (TOP 10)
„Studencki Świat” - specjalne wydanie „Metra” i aplikacja na smartfony dla studentów
„Studencki Świat” - specjalne wydanie „Metra” i aplikacja na smartfony dla studentów
„Studencki świat” - nowa aplikacja od „Metra”
„Studencki świat” - nowa aplikacja od „Metra”
„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” mniej z reklam, mocno w górę „Metro” i „Super Express” (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” mniej z reklam, mocno w górę „Metro” i „Super Express” (TOP 10)
„Metro” i „Super Express” dużo więcej z reklam, „Gazeta Wyborcza” w dół (TOP10)
„Metro” i „Super Express” dużo więcej z reklam, „Gazeta Wyborcza” w dół (TOP10)
„Gazeta Wyborcza” i „Metro” z Nagrodami INMA Awards 2014
„Fakt” najchętniej czytanym dziennikiem. „Gazeta Wyborcza” i „Metro” ostro w dół
„Fakt” najchętniej czytanym dziennikiem. „Gazeta Wyborcza” i „Metro” ostro w dół
„Metro” z obłożeniem o kampanii kierowanej do osób starszych
„Metro” z obłożeniem o kampanii kierowanej do osób starszych
“Łączy nas wiele”. Agora reklamuje “Metro” i MetroMsn.pl (wideo)
“Łączy nas wiele”. Agora reklamuje “Metro” i MetroMsn.pl (wideo)
Specjalne wydanie „Metro” w Islandii
„Fakt” najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce. „Super Express” wyprzedził „Metro”
Dziennik „Metro” każdego dnia dla innej grupy czytelników, chce pozyskać więcej reklam
„Fakt” liderem czytelnictwa wśród dzienników. „Super Express” wyprzedził „Metro”
„Fakt” liderem czytelnictwa wśród dzienników. „Super Express” wyprzedził „Metro”
„Metro” promuje wydania papierowe i cyfrowe. “Łączy nas wiele”
„Metro” promuje wydania papierowe i cyfrowe. “Łączy nas wiele”
„Fakt” najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce, „Super Express” wyprzedził „Metro”
Anna Gąsiorowska naczelną “Metra”, Waldemar Paś w “Gazecie Wyborczej”
Agora wydaje bezpłatny kwartalnik „Metro na szpilkach”