W reklamie sparodiowana została znana piosenka Boltona z 1993 roku - „Said I Loved You...But I Lied”. W reklamie Bolton śpiewa "Said I Read...But I Lied". Bolton stwierdza w filmie, że na czytanie książek nie pozwolił mu brak czasu, bo jego dzień wypełniało "noszenie jedwabnych szat i chodzenie po scenie.
-Nikt nie może zaprzeczyć potędze wypowiadanego słowa, niezależnie od tego, czy jest to klasyk z lat 90. czy ulubiony audiobook. Bardzo spodobał mi się pomysł ponownego nagrania jednego z moich przebojów, aby pomóc Audible.com.au zainspirować ludzi do słuchania większej liczby audiobooków - powiedział Michael Bolton cytowany w komunikacie prasowym.

Przygotowując się do kampanii, serwis Audible przeprowadził badania, z których wynika, że jedna trzecia Australijczyków kłamie na temat przeczytania konkretnej ksiązki, podczas gdy coraz częściej słuchają audiobooków w taki sam sposób, w jaki słuchają muzyki.
Kampania obejmuje przede wszystkim internet. Za jej kreację odpowiada agencja Emotive.











