Michał Nowosielski głosem A'Tomka w reklamach radiowych Media Marktu

Michał Nowosielski, właściciel agencji Bigthinkski, użycza głosu postaci A'Tomka w reklamach radiowych sieci sklepów Media Markt. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Heart&Brain.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Nowosielski głosem A'Tomka w reklamach radiowych Media Marktu

Kampania sieci Media Markt z Tytusem, Romkiem i A’Tomekiem trwa w mediach od końca października ub.r. Obejmuje m.in. telewizję, social media, sklepy Media Markt i radio. W tych spotach głosu postaci A'Tomka użycza Michał Nowosielski, który w tej kampanii pełni funkcję podwykonawcy i współpracownika agencji Heart&Brain.

- Tytus, Romek i A'Tomek to kolejny taki przykład fantastycznego formatu: to tacy celebryci, których każdy zna, wszyscy lubią, a z drugiej strony można być w miarę pewnym, że nie wytną marce żadnego numeru. Słyszałem, że kiedy moi koledzy z H&B zaczynali rozmowy z Ich managerem, to chłopcy mieli trochę wątpliwości, jak takie "sprzedanie" się do reklamy będzie przyjęte przez ich fanów. Właściwie to raczej tylko Romek I A'Tom mieli obiekcie, bo Tytus od początku był entuzjastą tego pomysłu. Jednak w końcu wszyscy uznali, że skoro jakieś gwiazdki telenowelek albo inni celebryci, znani z tego, że są znani, mogę zarabiać kokosy występując w reklamie, to dlaczego ktoś, kto stworzył naprawdę genialne kreacje, na których wychowali się pokolenia Polaków, nie ma prawa mieć z tego też jakiegoś pekuniarnego sukcesu. W końcu więc wszyscy się zgodzili i tak oto Tytus, Romek i A'Tom (czyli tak trochę ja) zostaliśmy pracownikami MediaMarktu. Przy czym Tytus został nawet kierownikiem sekcji gimnastycznej - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Michał Nowosielski.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Heart&Brain. Odpowiada też za całościową komunikację sieci MediaMarkt w social media. Agencja w połowie ubiegłego roku wygrała przetarg na obsługę reklamową marki.

Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Ideal, a post produkcję - studio Platige. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Media Saturn Holding Polska we współpracy z domem mediowym UM (zakup mediów w telewizji), a za obszarem public relations - Roots PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"