Michał Szeptycki założył dom mediowy Innovations

Michał Szeptycki, były dyrektor mediów w SPC House of Media,założył własny dom mediowy pod nazwą Innovations. Firma zajmowaćsię będzie planowaniem mediów uzupełnionym o niestandardowedziałania wykorzystujące inne kanały komunikacji.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Początkowo miała to być firma zajmująca się przede wszystkimambient media, jednak wiele rozmów jakie przeprowadziłem w ostatnimczasie, przekonało mnie, że ze strony klientów jest potrzeba ioczekiwanie na zintegrowane rozwiązania, w których strategiamediowa oparta na tradycyjnych mediach jest w naturalny sposóbuzupełniona przez działania niestandardowe wykorzystujące innekanały komunikacji - mówi Michał Szeptycki.

W tej chwili Innovations jest w trakcie rekrutacji zespołu,organizacji biura i tworzenia strony internetowej. Ponadto jużtrwają przygotowywania kampanii dla pierwszych klientów na jesieńbr., ale na razie Szeptycki nie ujawnia żadnych szczegółów na tentemat.

Michał Szeptycki od ponad 12 lat pracuje w branży reklamowej.Karierę zaczynał w dziale mediów agencji Euro RSCG, a następnietworzył dział mediów w agencji Foote, Cone & Belding (FCB).Kolejnym etapem była funkcja dyrektora ds. mediów w domu mediowymMedia Concept, a od 1999 roku współtworzył jeden z największych wPolsce niezależnych domów mediowych SPC House of Media, gdzierównież pracował jako dyrektor mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii