Michał Wiśniewski dokona rewolucji na rynku elektromarketów

Mocny, wyrazisty i nieszablonowy przekaz utrzymany w konwencji rewolucji obalającej stary porządek to koncepcja ruszającej już w sobotę nowej, dużej kampanii reklamowej sieci AVANS. Twarzą marki elektromarketów po raz kolejny został Michał Wiśniewski, który jako prowokator świata showbiznesu, idealnie wpisuje się w nową strategię sieci, zakładającą intensywną ekspansję, dynamiczny rozwój oraz zupełnie nowe podejście do zakupów w kategorii Multimedia/RTV/AGD. Szeroko zakrojona kampania reklamowa marki AVANS, której twarzą jest Michał Wiśniewski, rusza 1 grudnia. Scenariusz kampanii podkreśla rewolucyjną zmianę w branży jaką niesie za sobą mocniejsze wkroczenie do gry sieci AVANS. Cała kampania posiada czytelny i mocny przekaz, stawiający przede wszystkim na promocję sprzedaży internetowej jako bezpiecznego i zaufanego kanału zakupów sprzętu Multimedia/RTV/AGD.  - Nowa kampania reklamowa ma za zadanie zobrazować zupełnie nową strategię dla marki AVANS – rewolucyjną zmianę sposobu myślenia, obalenie zastałego porządku, dynamiczną ekspansję i budowę silnej sieci elektromarketów w całej Polsce. Dlatego też atrybutem tej kampanii stał się mur – symbolizujący stagnację na rynku branży Multimedia/RTV/AGD, młot – burzący ten porządek i jednocześnie rewolucjonizujący układ sił w branży oraz wyrazisty celebryta – Michał Wiśniewski, który cały czas bardzo mocno identyfikowany jest z brandem AVANS. Kampania ta ma również na celu pokazanie w sposób czytelny podstawowej korzyści dla klienta – sprzęt zamówiony w sklepie internetowym, można odebrać i sprawdzić w sklepie, który istnieje realnie. To sygnał dla tych klientów, w których wirtualne zakupy cały czas budzą opór. Chcemy ich przekonać, że zakupy w sklepie internetowym są równie bezpieczne, jak zakupy w tradycyjnym rozumieniu tego słowa, jeśli dokonuje się ich pod brandem obdarzonym takim zaufaniem, jak Avans – mówi Arkadiusz Tomala, Wiceprezes Avans Sp. z o.o. Sieć AVANS to ogólnopolska sieć ponad 200 elektromarketów, sklep internetowy avans.pl oraz punkty odbioru osobistego dostępne w największych aglomeracjach miejskich. Wyrazista kampania reklamowa z udziałem Michała Wiśniewskiego oraz czytelnym i jasnym przekazem ma na celu umocnienie wizerunku marki dynamicznej i wychodzącej naprzeciw oczekiwaniom klientów. Na kampanię składają się spoty telewizyjne oraz szeroko zakrojone działania w innych mediach.  - AVANS staje się ważnym graczem w branży, a poprzez kampanię reklamową chcemy wzmocnić komunikację o intensywnym rozwoju wielokanałowej sieci sprzedaży oraz oferowaniu najwyższej jakości sprzętu multimedialnego w niezwykle konkurencyjnych cenach. Dziś po latach dominacji gigantów stajemy do walki zarówno w wirtualnym, jak i realnym świecie  – dodaje Arkadiusz Tomala.       Reklamę telewizyjną na zlecenie AVANS przygotowała agencja DEMO Effective Launching, spot wyreżyserował Kuba Łubniewski, a za produkcję filmu odpowiedzialna była Alvernia Studios – nowoczesne studio filmowe, łączące kompleksowe usługi filmowe z inwestycjami we własne produkcje i koprodukcje. Linki do spotów reklamowych: http://www.youtube.com/watch?v=n8lM2SGYkK8 https://www.youtube.com/watch?v=Ck1oFj6ycq0 https://www.youtube.com/watch?v=PnEwm0QrUZU ***

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Avans to ogólnopolska sieć ponad 100 elektromarketów własnych i ponad 100 franczyzowych, sklep internetowy www.avans.pl oraz punkty odbioru osobistego, zlokalizowane w największych aglomeracjach miejskich. Sklepy sieci Avans dostarczają klientom pełen asortyment sprzętu Multimedia, AGD i RTV po wyjątkowo atrakcyjnych cenach, preferencyjne warunki zakupu na raty oraz szereg usług dodatkowych. Integralną częścią marki Avans jest również dynamicznie rozwijający się sklep internetowy www.avans.pl . Każdy sprzęt zakupiony za pomocą e-sklepu może zostać sprawdzony i odebrany w sklepie stacjonarnym. Nadchodzący rok 2013 będzie czasem intensywnej ekspansji sieci w całym kraju. Avans stawia na nowoczesne formy ekspozycji, bogactwo wyboru i najwyższą jakość sprzętu oraz doradztwo konsultantów handlowych na najwyższym poziomie. Avans to nowoczesna, dynamiczna i wyrazista marka, mająca ambicję bycia  liderem w branży Multimedia/RTV/AGD. AVANS więcej informacji - PRESS BOX

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online