Michelin znów telewizji

Po dwuletniej przerwie Michelin wraca do telewizji z paneuropejską kampanią reklamową.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

 Od początku marca br. Ludzika Michelin, uznanego przez Financial Times za najpopularniejsze logo świata dwudziestego wieku, można spotkać w telewizji, radiu i prasie.

Przygotowane przez agencję TBWA spot telewizyjny, wizerunkowa reklama prasowa oraz adwertoriale prezentują Michelin jako producenta opon o najdłuższym przebiegu – można na nich co najmniej raz objechać kulę ziemską.

       

Film reklamowy przedstawia w roli głównej Ludzika Michelin, który wypuszcza w okołoziemską podróż oponę Michelin. Po radosnej, dynamicznej, ale i bezpiecznej podróży (opona zatrzymuje się, by ustąpić miejsca beztrosko przebiegającemu przez drogę pieskowi), opona wraca do Ludzika Michelin, który po uważnym sprawdzeniu stanu bieżnika bez obawy posyła ją w dalszą podróż.

„To piękny film o czułości, uwadze i odpowiedzialności, szkoda tylko, że trwa tak krótko” – mówi Magdalena Jędrusek, koordynator komunikacji marketingowej Michelin Polska S.A. w Polsce i Krajach Bałtyckich i dodaje „Film jest kwintesencją misji Michelin, która sprowadza się do połączenia mobilności, osiągnięć i odpowiedzialności, czyli dążenia do równowagi między zaspokojeniem potrzeb człowieka i natury”.

Spot telewizyjny i radiowy kończy się pogodnym, śpiewnym jinglem.

W radiu słychać krótki wywiad z Ludzikiem Michelin, wyjaśniającym zalety opon Michelin dla użytkowników i środowiska naturalnego. Reklama radiowa przeznaczona głównie do wykorzystania przez partnerów handlowych w ich kampaniach regionalnych.

Kampania prasowa składa się z adwertoriali i reklamy wizerunkowej. Cechą szczególną kampanii jest nacisk na korzyści płynące z długodystansowych opon, a w szczególnośći – najnowszego produktu koncernu, opony Michelin Primacy HP. Adwertoriale skrupulatnie wymieniają testy potwierdzające bezkonkurencyjną trwałość opon Michelin* oraz zawierają porady, jak zapewnić oponie maksymalny przebieg, np. poprzez utrzymanie optymalnego ciśnienia powietrza.

„Gdy dwa lata temu w reklamach skierowanych do konsumentów zaczęliśmy podawać sugerowane ceny detaliczne, reakcja dystrybutorów była bardzo zróżnicowana. Obecnie ten pomysł jest oceniany jednoznacznie pozytywnie”. – wyjaśnia Magdalena Jędrusek, koordynator komunikacji marketingowej.

Kampania, która potrwa do końca kwietnia br. obejmuje następujące media: film reklamowy „Podróż dookoła świata” emitują stacje: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7 oraz kanały tematyczne: Polsat Sport, TVN24, TVN Turbo, Discovery i Animal Planet. reklamy prasowe w postaci adwertorialu i reklamy wizerunkowo-produktowej można zobaczyć w czasopismach: Polityka, Wprost, Newsweek, Auto Świat, Auto Moto, Motor, Auto Motor i Men’s Health, Przegląd Oponiarski i Gazeta Wyborcza. reklama radiowa jest nadawana w stacjach lokalnych, np. Radio WAMA z Olsztyna.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu